dinsdag 13 augustus 2013

Hallo!!!

Jaaaaa, daar ben ik weer. terug en met een computer die het doet.
Wel even wennen aan het nieuwe besturingsysteem.
Ik ga jullie deze week laten kennismaken met Twente.
Want ook al ga je naar de maan en weer terug er is maar een thuis.
En wie kent nu zijn thuis echt?
Vaak weten we beter te vertellen wat er zo leuk is aan Frankrijk/de waddeneilanden of Portugal.
Dus bereid je voor op een reis door de tijd in (ondertussen) mijn eigen Twentseland.

En hahaha wat moest ik lachen toen ik dit liedje voor het eerst hoorde over Hengelo-o-o-o-o. Wat ik wel jammer vind is dat hij de moeite niet heeft genomen om het filmpje in Hengelo op te nemen. Je ziet niks van Hengelo en de weilanden zijn zo plat en on-twents dat het waarschijnlijk in de randstad is opgenomen... Gemiste kans maar het liedje blijft leuk.




12 opmerkingen:

  1. welcome back ♥
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk !!! Laat maar komen !!!! Hilarisch liedje ook !!! :o)!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug! En kennismaken met Twente, geweldig, komen mijn ouders vandaan, dus mij wel bekend!! Maar allen maar leuk dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welcome terug meisie!

    Kom maar op met Twente hihihi ... muzikale introductie is lachen .... Amsterdam zit er klaar voor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twente, de omgeving van mijn schoonzus :-)
    ben benieuwd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onmeunig leuk. Jammer dat er weinig Twents/Hengels aan is behalve het dialect. Heb tot mien 18e in Hengel woont. Kom d'r mangs nog. Sprekken geet nog wa, moar schriem'n!!!
    Ik heb me vermaakt. Zie uit naar je Twentetoer.
    Groet,
    Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. welkom terug!!!!! je werd gemist door me meid ...
    En hoe leuk, een blogje over je plaatsje... ik hou daar zo van, dus ga met ongeduld erop zitten wachten :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. welcome back..en ben benieuwd naar je foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk zomaar dat ik nu best dichtbij jou in de buurt ben ;-) Kom maar op met de toeristische tips!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien ben ik zelfs maandagavond over je huis heen "gevaren" (zo heet dat met een luchtballon). Gaaf!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.