zaterdag 17 augustus 2013

Doodskopsjaal / Skull shawl

Die heb ik deze zomer gemaakt.
Ik zag hem al op pinterest en vlak daarna bij Angeline en miss mustache.
Ik had geluk want Angeline heeft een hele duidelijke vertaling met veel foto's gemaakt van het Engelse patroon. Bedankt daarvoor echt grandioos!!!
Ik heb de sjaal met garen van de wibra gehaakt,die had ik nog liggen. Ik heb haaknaald nr 5 gebruikt en daarom heb ik niet het hele patroon gebruikt anders zou de sjaal te groot worden.
De sjaal is voor iemand die dat helemaal nog niet weet,, dus Ssssstttttttt niet verder vertellen.
Ik ken haar niet van het bloggen dus ik kan de sjaal wel aan jullie laten zien.
Nog even voor de duidelijkheid:
Hier vind je het patroon.
Ook leuk en ook te downloaden bij Angeline
de Spider shawl (spinnensjaal).



13 opmerkingen:

  1. Owwwwwww ook al zo mooi geworden!!!!

    Wat een leuke verrassing!!!! Diegene die zal super blij zijn!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Wel een goed idee om 'm met een grotere naald te haken, dat maakt de sjaal vast ook mooi soepel!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kadoo ,en mooi hoor gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh Dinah,je hebt hem super gemaakt.....ik dacht eerst he...is dat niet veel te kort,maar op je paspop zie ik dat het toch lang genoeg was,totdat ik aan het lezen ging.Echt heel leuk,wat zal ze daar blij mee zijn en de flosjes aan de uiteinden vind ik ook een geweldig leuk idee!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk wel dat je hier iemand heel blij gaat maken! Hij is erg mooi geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmm er ontbreekt het woordje 'mee'... blijkt lastig dat typen op het kleine schermpje van mijn telefoon :p

      Verwijderen
  6. lief van je dat je het voor iemand gemaakt heb..laat je ons weten wat ze ervan vond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verrassing om te krijgen! Deze sjaal is idd razend populair...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kent mij wel.....................:-( ( over de toeren)

    nee zonder dollen die gaat megaaaa blij zijn!!!!!!!!
    wat is ie mooi meis

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lang niet gereageerd op je blog...maar ik lees m wél elke keer hoor !
    Wat een goed idee die flosjes eraan ! Ik heb een witte nu net af en zal dit kopiëren, vrees ik..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw gave sjaal zeg! Ik ben er nu gewoon een aan het breien, dan hoef ik niet zo hard na te denken haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.