vrijdag 21 oktober 2016

Gehaakte sokken


Yesss ze zijn klaar mijn kekke sokken die ik maakte met hulp van de sokken cal van de Kreafabriek.
Ik heb er geen plaatje op geplakt maar heb er een paar bloemetjes in pasteltinten op geborduurd.
zo zijn het meer dinah sokken geworden.


Ik heb ze gehaakt met garen wat ik nog had liggen, erg leuk om restjes op te haken.
Zijn ze niet schattig. Het zijn echt lekker warme huissokken geworden, heerlijk om in de avond aan te trekken en lekker op de bank hangen met een haakwerkje.


Hier vertelde ik er al over en zag je al een beginnetje van de sokken.
Het patroontje vind je hier en is van de Kreafabriek.

Ik vond het erg leuk om mee te doen met de cal en ik heb weer het een en ander geleerd. De verlengde vaste bijvoorbeeld die steek kende ik nog niet. De hak haken lijkt wel een beetje op de gebreide hak. Het was erg leuk om te doen, kan het je aanraden.


Een fijn weekend allemaal.







14 opmerkingen:

  1. Die zijn heel leuk geworden en je hebt nog lekker warme voeten ook :-) Goed gedaan!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn super leuk! Knap gedaan!

    Fijn weekend, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het vreselijk leuk gedaan met die kleurtjes...
    Van zulke sokken heb je vast veel plezier nu het kouder wordt!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn leuk en uniek! En heerlijk warm is ook erg belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schattige huissokken!!! veel mooier dan de mijne hahaha ik heb donald duckachtige sloffen van de week gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gaag gehaakte sokken heb ik nog niet gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echte Dinah-sokken, inderdaad ;-) Ze zien er prachtig uit en als huissokken zijn ze vast en zeker heerlijk!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze mooi geworden.
    Heel leuk die verschillende kleurtjes.
    Groetjes Iefke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze mooi geworden.
    Heel leuk die verschillende kleurtjes.
    Groetjes Iefke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die zien er lekker warm uit! Mooie kleuren. Geniet van je sokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave sokken in mooie kleuren. Ze zien er lekker warm en zacht uit. De bloemetjes geven de sokken een lieve look.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leukertjes:). Lekker zulke dikke sokken!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.