vrijdag 24 oktober 2014

Appeltaart

Mmmmmmmm altijd lekker!!
Appeltaart zelf maken.
Het is nu appeltijd dus ruime keus en niet al te duur.
Ik kies vaak voor Elstar een fris zoete appel.
En ze zijn zo mooi van kleur.
Eigenlijk zonde om te schillen.
Deze appeltaart is van tarwemeel gemaakt ipv bloem
En als zoetstof gebruik ik druppels stevia en kokosbloemsuiker.
Het deeg lijkt dan wel wat donkerder maar dat doet niks af aan de smaak.
Mijn geheime ingrediënt is een scheut rum en een pakje studentenhaver door de vulling.
Sssssttttttt niet verder vertellen...
En ipv slagroom eet ik er crème fresh bij, heerlijk...
Je wilt niet weten hoe heerlijk mijn huis nu ruikt.
Wil je weten hoe hij er uit ziet.
jammer de taart is nog niet klaar. maar ik heb wel een foto collage van de voorbereidingen voor je.
Krijg je de taart dan nog te zien???
Tja voor je het weet is hij op......
Fijn weekend allemaal.





2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.