maandag 24 september 2012

Swappen met z'n allen

Ja dat kan ook. Ik had nog nooit van swappen gehoord maar in blogland schijnt dat heel gewoon te zijn. Iets voor een ander maken en die ander maakt iets voor jou. Hoe leuk is dat. Nu moet ik zeggen dat ik dan gelijk iets onzeker wordt want zou de ander mijn werkjes wel leuk, mooi vinden???


Toch heb ik besloten om mee te doen en hoe meer zielen hoe meer vreugd vandaar dat ik jullie via dit blogberichtje laat weten dat het om een swap gaat georganiseerd door
Gebiene van de blog Biene Bien. 

Even een stukje van Gerbiene haar blog waarin ze verteld over deze mega swap

Ooit heb ik eens meegedaan aan een swap
en dat was erg leuk en spannend.
Het thema was zomer en er moesten
ook een cadeautje en bolletjes wol bij.
Dit dametje heb ik toen verstuurd en ik kreeg er ook
wat leuks voor terug.
Het bracht met op het idee om ook nu een swap te organiseren.
Zo krijgen alle deelnemers een iets leuks in de brievenbus.
Ik wil het niet te moeilijk maken en ook niet te duur.
Het moet iets gehaakts zijn dat door de brievenbus kan
en in de lievelingskleuren van je swapmaatje.
Als je mee wilt doen stuur dan, voor 1 oktober, een mailtje naar
met daarin je naam en adres en lievelingskleuren.
Eventueel mag je ook vertellen wat je graag wilt ontvangen.
Na 1 oktober zal ik je een mail sturen met de gegevens van je swapmaatje.
Uiterlijk 1 november moeten de enveloppen verstuurd zijn naar je maatje.
Daarna is het natuurlijk erg leuk om te zien wat er allemaal gemaakt is,
ik zou het daarom erg leuk vinden als je foto's wilt sturen
of deze op je blog wilt zetten.
 
 
 
Ik las van deze swap op de blog van Jenneke, en reageerde bij haar dat ik er over na zou denken....
Ik vind het een heel leuk initiatief en daarom doe ik mee.  En hoe leuk is het om iets te geven en te ontvangen.
 
Dus wil je ook mee doen dat kan nog tot 1 oktober op de blog van Gerbiene zie linkje hier boven en wie weet krijg je een origineel haak werkje van mijn hand of van de ..... andere deelnemers.
 
 
DOEN!!!!!!
 


11 opmerkingen:

  1. owwwwwwwwwwwwwwww meis je doet mee!!!!!! jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....ik lees het woord SWAP en de zenuwen gaan alweer door mijn lichaam ha ha. maar jij maakt juist van de mooie dingen....mocht je mij krijgen hoef je niet nerveus te zijn ☺ ( en wat lief dat je me noemt hihi)

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dinah, leuk dat je mee doet.
    Je maakt erg leuke dingen, dus je bent door de toelatingscommissie ;-)
    Groetjes Gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha, nou gelukkig maar ;-) Het lijkt me echt heel erg leuk om te swappen.

      groetjes, dinah

      Verwijderen
  3. Ik heb me gisteren aangemeld voor de swap,
    ik ben wel benieuwd ...
    wie weet ontvang jij iets van mij!
    Nog een fijne avond, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je meedoet ik doe ook mee en heb hetzelfde gevoel als jij. Maar asl iemand het speciaal voor jou heeft gemaakt is het toch altijd mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o leuk..denk dat ik ook mee ga doen.
    lijkt me wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tanks meiden voor jullie spontane reacties. Jojo je hebt helemaal gelijk. Het gaat om het geven en speciaal voor jou gemaakt.

    Jolanda heel leuk als je ook mee doet.

    groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk idee, en voor degene die zo super creatief, en handig zijn...met haken, breien, en naaien...zeker ook heel leuk om te doen!
    Helaas ben ik niet goed in alle drie, dus voor mij gaat deze uitdaging, het echt niet worden hoor!
    Weet niet of je ook andere dingen kunt swappen, dus ik ga wel even verder kijken op de (swap) blogs...wie weet zie ik iets wat ik wel kan?
    Alle dames die meedoen, in ieder geval...veel plezier, en succes bij het maken, en ontvangen...van een leuke Swap!!!

    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 'k Heb er wel eens van gehoord / gelezen, maar heb ook last van die twijfels of de ander mijn maaksel wel leuk zal vinden. Ik wens je in ieder geval veel plezier met de swapperij !!! :o)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had me ook al opgegeven en volgens mij staan we er allemaal hetzelfde in hoor, ik kom ook pas net kijken op 'swapgebied' en heb dezelfde twijfels...maar ach alle verrassingspost is gewoon leuk toch! Grtzz..Maddy

    p.s. toppie trouwens dat je meedoet:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.