maandag 3 september 2012

Schilderijen galerie September

Deze maand weer een nieuw schilderij op mijn blog. Het is een linosnede en gedrukt met meerdere kleuren (blauw, oranje en rood. Ik heb juist voor dit kunstwerk gekozen omdat ik deze maand jarig ben en tja daar hoort taart bij. Het leuke van Linosnede is dat je meerdere afdrukken kan maken en in meerdere kleurcombinaties. Ik heb dit werk ongeveer 12 jaar geleden gemaakt. 

De hele maand te zien op mijn blog.

afbeeldingen niet kopiëren a.u.b..
 
 

6 opmerkingen:

  1. hij is prachtig zeg,mooie kleuren en wat is dat leuk om te doen he
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mooi hoor! Lijkt wel een beetje 3-D effect te hebben en hij is zeker lekker feestelijk!
    Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig ,leuk om te doen linoleum snijden Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joehoe...Dinah!!!!

    Je hebt mijn give away gewonnen!!!!

    Mail je me je adres?

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt???? Ohhh wat ontzettend leuk, zo'n mooi pakket voor mij.... wat geweldig. Mijn adres komt eraan.
      Ik had niet in de gaten dat ik de winnaar was, hihihihi.
      Ik ben er heel erg blij mee.

      Tige Tank, Pietrik.

      Verwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.