vrijdag 7 september 2012

Photo Challenge op Vrijdag

Het is vrijdag en tijd voor de Photo Challenge.
De opdracht voor deze week was:
10 minuten van huis

Ik ben benieuwd naar alle foto's hier is alvast mijn bijdrage. 10 minuten fietsen van mijn huis ben je in hartje stad. Op het van Heekplein heb je een water fontein die vooral aantrekkingskracht heeft op kinderen die graag door de watersproeiers lopen en als het warm is doen ze dat ook, zo leuk om te zien. Jammer genoeg waren er nu geen kinderen en het weer was ook niet zo warm. De gemeente Enschede doet er alles aan om de binnenstad zo aantrekkelijk mogelijk te maken en water hoort daarbij, aangezien Enschede geen stad is met mooie grachten moet je op een andere manier water in je stad brengen. Ik vind dit zeer geslaagd.



Hieronder kan je jouw foto linken.
De opdracht voor volgende week is:
Feest
 Heel toepasselijk want ik ben volgende week dinsdag jarig, dus ik heb een makkie ;-) En jullie kunnen een beetje meedelen in de vreugde, dus lekker veel foto's van gebakjes. hahaha.










17 opmerkingen:

  1. Wat een leuk effect, vond het zelf ook weer erg leuk om te doen Gr. Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk deze foto, ben benieuwd weer naar de rest eerst maar naar Marloes
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/09/photo-challenge-2-10-minuten-van-je-huis.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, was ik zelf ook van plan ,de fonteinen op ons stadsplein maar het is iets anders geworden, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dinah ik heb me toegevoegd meteen op een of andere manier pakt ie het niet misschien doe ik iets fout maar bedankt dat jij het nog een keer gedaan hebt Gr. Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het wat vervelend dat het niet goed is gegaan. Volgende keer beter ;-)

      Groetjes, dinah

      Verwijderen
  5. ben ook weer aanwezig deze week.. en volgende week word het een smul challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De beweging van het water zie je gewoon, heel mooi.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi effect !!

    Mijn bijdrage vind ik zelf een beetje saai, maar het is deze week helaas niet anders !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een sprankelende foto, Dinah... Oh, ik vind hem echt goed!

    Groetjes en fijn weekend, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit was een leuke opdracht! De foto's verschillen nu heel erg van elkaar en dat is wel leuk. Feest wordt moeilijker voor mij, ik ben niet in zo'n feeststemming.

    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk te zien waar iedereen zo'n 10 minuten van huis terecht komt. Ga me daardoor ook gelijk afvragen waar ik zelf na 10 minuten ongeveer terecht zou komen:-) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. moooiiiie foto!! leuk, ik doe in het weekend mee (als dat nog kan ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. op de valreep van de dag staat ook mijn foto er op.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie foto Dinah! Leuk hoe je ziet hoe het water valt =)
    Volgende week is het FEEEEESSSTTTTTT!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kunt u mij vertellen welke ondergrond ik nu moet gebruiken om de stof op te plakken? Ik heb creme kappen met een vrij gele plasic achtige binnenkant nu wil ik die vervangen door mooi helder witte kappen. Het voorbeeld van de stof vorm heb ik dus al dus is het gewoon een kwestie van folie beplakken met stof, knippen en randje erom en klaar ongeveer. Nu weet ik dus niet goed wat voor folie ik moet hebben en waar ik dat zou kunnen krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat u het over de bekleding van de lampenkap heeft?? De stof zit nergens op vast geplakt maar is enkel het stof. Ik heb geen folie gebruikt. Je plakt de stof om het frame van de lampenkap en daarna kan je de lampenkap nog verder versieren met bv een randje kant. Ik hoop dat ik je zo een beetje verder heb kunnen helpen.

      Groet, dinah

      Verwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.