dinsdag 12 juni 2012

Kunst in het Volkspark deel 2

Na de gepimpte containers nu echt hele mooie kunstwerken.
Mijn oog viel op een aantal zuilen en stenen vlak bij de vijver waar het concert gegeven werd. Toen ik dichterbij kwam zag ik dat de zuilen van marmer en een mij onbekende stenen bewerkt waren aan de bovenkant of in het midden. Nog wat dichterbij zag ik dat het huisjes waren, beter nog hele dorpjes. Zo mooi gemaakt. Kijk maar even mee.
Een dorpje midden in de bergen het zou Spanje of  Griekenland kunnen zijn.
In het marmer een heel kleurig dorpje.

Wat ook veel te zien was waren van die roestige objecten, ook erg mooi.



Kunst met meubilair, De lampen werken ook nog!!

 sculpturen van koper. (vazen)


Vrolijke vogels op metalen stokken.


Nog meer roestige objecten, mooie bloemen op metalen pinnen, meeldraden van bouten, waren heel erg mooi, een van mijn favorieten.

Er komt toch een deel 3 met schilders en nog een heel bijzondere kunstenaar.



6 opmerkingen:

  1. Jij hebt zeker een hele fijne, mooie...en ook zonnige dag gehad...in het Volkspark!
    En zo te zien was er ook heel veel 'Volk' aanwezig...ha,ha!
    Ben benieuwd wat uiteindelijk je favoriete kunstwerk(en) was!

    Een gezellig dag, en groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allemaal! De kunst met meubelen is mijn favoriet,..maar dat was vast ook wel te verwachten hihihi
    Leuk dat je dit hebt laten zien!

    Fijne dag,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk een bezoek aan een kunstmarkt en vooral met zulk heerlijk weer. Mooi verslag, kijk al uit naar deel 3.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dingen. Kan mij inbeelden dat jij een prachtdag hebt gehad.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige kunstmarkt, leuk dat je ons dit laat meebeleven! Het eerste kunstwerk is meteen al veruit favoriet: prachtig subtiel met die mediterrane huisjes, die mag wel bij mij in de tuin staan! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Dinah!
    Jij hebt zeker een lekker dagje gehad, mooi weer, leuke dingen gezien!
    Nou nog een goede avond!
    Groetjes, Hélène

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.