dinsdag 10 juli 2012

Poppen breien. Arne en Carlos

Ik heb flink doorgewerkt en had dan ook weinig tijd om te bloggen
maar het resultaat is er dan ook na. Mag ik jullie voorstellen aan de mini me:
Dinah.

En hier is ze dan helemaal met niet alleen haar maar ook met een truitje en bijpassende schoenen in het paars. De rok met ingebreid patroon komt uit het boek en staat op blz. 175. Ik vond het gelijk mooi en dacht die ga ik maken. Zelf draag ik nooit truien met kol, dat staat mij echt niet. Maar bij mini me staat het heel erg leuk en haar hoofd is er ook iets steviger door. Ze heeft nogal een bos haar en ik ook dus dat maakt het hoofd top zwaar.




Ik ben nog met iets bezig.... nee ik ben nog niet begonnen aan Harry, dat komt later. Ik hoop jullie dat eind deze week te laten zien, want ik mis nog iets bij de mini Dinah wat wel altijd bij mij is.



7 opmerkingen:

  1. Ha, Dinah, geweldig. Nu moet je ook voor jezelf nog zo'n mooie rok breien; samen op de foto en wie weet naar Oslo! Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, goed gelukt hoor!
    Ben benieuwd wat je nog meer gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is ze leuk geworden je eigen minimie!!! en zo leuk met dat rokje en de coltrui met dezelfde kleur schoentjes...knap hoor!
    Ik ben benieuwd waar je nu mee bezig bent om te maken...maar ik denk een beetje dat ik het weet...volgens mij begint het met een W.

    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is er wel het weer voor natuurlijk, om de breinaalden boven te halen. Wat is je gebreide pop mooi geworden!!!!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat enorm gaaf gedaan, Dinah!!! Ik vind het geweldig, je eigen ieniemienie....
    Wat een tijd gaat erin zitten hè...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een hele mooie pop geworden. En prachtige kleertjes heeft ze aan!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.