vrijdag 6 juli 2012

Kringloop, ed.

Ik ben gister sinds lange tijd bij de kringloop winkel geweest. Ik was niet echt op zoek naar iets maar ik vind het gewoon lekker om daar eens rond te neuzen. Ik vond van die leuke cakevormpjes in verschillende vormen, leuk om met de kerst waxine kaarsjes in te doen. Voor 0,75 cent was het van mij. Ik zag nog een mooie tafelschermerlanp maar heb het niet mee genomen. Ik gedachten zie ik dan wat ik er van zou kunnen maken, de poot schuren en schilderen en dan of de kap opnieuw bekleden of om het geraamte wol wikkelen. En toch laat ik het staan. Verderop stond een schattig klein buikkastje voor €20,- ook hierbij kan ik dan fantaseren van hoe mooi ik het zou maken maar waar moet ik het neer zetten?? en dan laat ik het maar staan. Heerlijk om zo te mijmeren en te bedenken wat ik met de afdankertjes van een ander zou gaan doen. Ik twijfel nog of ik toch niet die tafellamp ga op halen....


Ook vond ik nog een paar Hobby en handig met veel vilt patroontjes, mozaïeken, doorzichtige tasjes maken en noem maar op voor €1,- Mijn hele dag weer goed. ;-)


Ook kreeg ik de wol binnen voor  de sokken die ik wil breien en voor het afmaken van mijn pop en het maken van een 2de pop en poppenkleertjes. Ik ben druk met de haren van mijn mini-me en de outfit. Daar over later meer. Ik heb ook wat katoen garen besteld en van die hele lieve kleine bolletjes met katoen, die zijn zo schattig. Er zitten zelfs patroontjes bij wat je er mee zou kunnen doen. Nu eerst weer verder met kleine Dinah.


Voor iedereen die op vakantie gaat een hele fijne vakantie.

6 opmerkingen:

  1. Ik heb je een mailtje gestuurd voor nog meer inspiratie met je cakevormpjes! Ben erg jaloers,want heb er hier al diverse keren naar gezocht. Maar helaas,ik heb ze nog niet kunnen bemachtigen. Of zijn al voor mijn neus weggekaapt. ;-) veel plezier ermee. Als waxinehouders zijn ze ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik ze nog eens zie in de kringloop dan neem ik ze voor je mee. :-)

      Verwijderen
    2. Lief van je!! Wie weet is er in de vakantie nog een rommelmarkt in Drenthe?? In dat deel van ons land zijn nog de mooiste spulletjes te vinden. Hier in de randstad is het meestal echt rommel.

      Verwijderen
  2. Oh, die bakvormpjes vind ik ook zo mooi!!!
    En die tijdschriften zijn ook leuk.
    Veel plezier met je aankopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een leuk idee dat met die waxinelichtjes. Ik zie dat nou nooit bij zo'n kringloop winkel. Leuk dat jij wel van alles ziet in die spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja die vormpjes zijn zeker leuk, ik heb er ook een heel stel, en ze worden o.a. bij een gezellig etentje met vrienden, en kerst gebruikt als waxine lichtjes.
    Leuk als je iets, voor bij niets, kunt kopen bij de kringloop winkel hé!
    En die die hobby handig tijdschriften, ja daar was jij natuurlijk helemaal 'ook' blij mee!!

    Een fijn weekend, en groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.