zaterdag 1 juni 2013

Kringloop geluk.

Na alle enthousiaste blogs over de leuke vondsten bij de kringloopwinkel dacht ik ook dat ik weer eens een bezoekje moest gaan brengen aan het goed in Enschede. En ook al is het aanbod niet altijd zo geweldig en heel wisselend, deze keer vond ik zowaar nog iets wat ik zeker wel kan gebruiken. Leuke bollen katoen 3x 0,50 cent bv en twee weckpotten, twee scharen waar je leuke randen mee kan knippen voor het bedrag van 0,75 cent en twee uitgaven van thuis creatief van Diana over fimoklei voor slechts 0,15 cent per stuk.  Dus ik kan wel zeggen dat mijn bezoekje geslaagd is.





10 opmerkingen:

  1. Jouw bezoekje is zeker geslaagd!!!
    Die katoentjes zijn echt helemaal super!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke en geslaagde buit meis!
    Fijn weekend!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je toch niet aangestoken...:)
    Nou, je hebt leuk gescoord! Enne .. wat zijn je foto's grappig bewerkt.
    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die weckpotten , leuk! Om je vondsten in te doen of lekkere koekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind dat zi leuk van de kringloop waar je zelf op uit gekeken daar is een ander weer heel blij mee. Je heb leuke dinge gescoord meis .we gaan vast zien wat je er allemaal mee gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, dat is nog eens leuk shoppen zeg!!!
    Kriglopen is trouwens altijd wel leuk en er gaat ook altijd wel weer iets mee naar huis.
    Nou, succes met je spulletjes, dat er weer mooie creatie's mee gemaakt mogen worden!!!!

    lieve groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gezellige dingen heb je "gescored"!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk das leuk, ik moet eens gaan kijken in de lokale kringloop hier. Wie weet wat ze hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow zeker een goede slag is ook zo leuk he :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.