zondag 2 november 2014

Nieuwe blog en doodskopsjaal.

Ik ben een nieuwe blog gestart. Niks creatiefs of zo! maar over dat wat bij mij hoort en wat ik in deze creatieve blog nooit ter sprake heb gebracht. Gewoon omdat ik beoordeeld wil worden op mijn creativiteit en niet op wat er nog meer bij mij hoort. Lekker vaag he!! hahaha.

En ben je al nieuwsgierig?
Ik wil je uitnodigen om eens op mijn andere blog te gaan kijken en misschien wil je die blog ook wel gaan volgen.


Mooi dat is dat.



Nu weer iets creatiefs....

Ik heb voor de dochter van mijn vriendin een doodskopsjaal gehaakt. Die heb ik al eerder gehaakt en een linkje naar dit bericht en waar je het patroon kan vinden vind je hier.
Past helemaal bij Halloween z'n sjaal. Ik hoop dat ze er blij mee is. En omdat november weg geef maand is heb ik al iets weg gegeven. Goed gevoel....


i.p.v kwastjes heb ik er een schulprandje omheen gehaakt. Ik zou eerst slierten (of hoe noem je dat) er aan maken maar dan werd de sjaal veel te groot. Zo vind ik hem mooier.
Het wordt nu tijd om wat engeltjes te gaan haken voor de kerst die staan in het nieuwe boekje wat ik gekocht heb... Dat is meer mijn ding.



4 opmerkingen:

  1. Hij is ontzettend leuk zo met schulprandje de sjaal Dinah!Zo en ga ik nu even kijken op je andere blog en volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk dat je ook meedoet aan de geefmaand november en ruig hoor zo'n doodskop sjaal! Stoer ik hou er wel van naast fleurig ;). Ik ga eens naar je andere blog kijken. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze was er heel erg blij mee. Ik kreeg een dikke COOOOOOOOOL. Leuk om z'n meid blij te zien, dat doet je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk toch eens een MedeStrijder, iemand die ook last heeft van het MonSter.
    Zal je blog toevoegen aan mijn favorieten, helaas bij mij maar al te bekend, ben benieuwd naar je schrijven!

    Lieve groetjes,
    Hurms (hurmshomemade.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.