vrijdag 31 augustus 2018

opruimen

Heeft iedereen een goede vakantie gehad  Wij wel. Lekker in eigen land want daar was het prachtig weer en Nederland heeft erg mooie plekjes. Nu is het tijd om weer aan iets nieuws te beginnen. Voor ons wel heel letterlijk want we willen verhuizen.  We zijn al begonnen om ons huis op te ruimen en toen kwam ik dit tegen...

Toch een beetje oud zeer. Ik wou ooit ook moeder worden en omdat ik het zo leuk vond om iets alvast zelf te maken heb ik wat truitjes gebreid. Nu wordt het tijd dat ik ze in de zak van textiel ga doen maar ik heb er wel een aantal foto's van gemaakt om te delen.
De truitjes zijn al 25 jaar oud. best nog hip volgens mij... zo in het zwart met pastel kleuren...


Er zal nog wel meer boven water komen met het opruimen.

Ik ben nog in de Dr. Vogeltuinen geweest en ik kreeg zakjes met zaad van de rode zonnehoed. Als je belangstelling hebt dan hoor ik het graag en stuur ik je er eentje toe. Ik heb er 4.


Hebben jullie ook een mooie zomer gehad?




21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie truitjes. Dat lijkt me best pijn doen als je dat ergens ver weggestopt tegen komt terwijl je wens niet is vervuld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal pijnlijk zijn deze mooie truitjes weer door je hande te laten gaan. Ik weet zeker dat ze nog heel gewild zullen zijn.
    Ik wil mijn zijtuin helemaal leeg gaan maken, is totaal verwilderd en die zonnehoeden vind ik geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stuur jemij een mailtje met je gegevens dan komen de zaadjes naar je toe.

      Verwijderen
    2. Heb het niet eerder gezien en ik vind het gênant nu die mail nog te sturen.
      Groetjes

      Verwijderen
  3. Wat een mooie maar ook pijnlijke vondst. Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende truitjes !!!! leuk de zonnehoed ik hoop dat het je gaat lukken ik heb een plant gekocht vorige week en nu hopen dat hij het eens gaat doen hier. leuk de vogeltuinen ga ik ook bijna elk jaar heen . Dit jaar overgeslagen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar zijn dingen die je da n ooeensz tegen komt.....eigenlijk wist je nog wel dat je ze had, maar je wilde er niet aan denken. Goed om ze op de foto te zetten!
    Ze zijn schattig en met veel liefde gemaakt, dat zie je.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik hoop dat een aanstaande moeder je truitjes ziet en ze graag wil overnemen. Ik zou graag meedingen voor je zonnehoedjeszaad, mooi voor in de hommeltuin, X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. stuur je mij een mail metje gegevens dan komen de zaadjes naar je toe.

      Verwijderen
  7. Dit zal niet makkelijk voor je zijn om deze mooie truitjes weg te doen.
    Ze komen vast bij een lief kindje terecht.
    Dit jaar voor mij geen vakantie ivm ziekte oudste dochter...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie truitjes, dat zal zeer gedaan hebben toen je ze weer tegen kwam :(
    Ik zou ze niet in een kledingzak doen hoor, de truitjes zijn zo mooi en met liefde gemaakt, iemand die een kringloop winkel bezoekt zal er heel blij mee zijn. Maar vraag jezelf eerst goed af of ze wel weg ‘moeten’ !!
    Ik wil graag een kansje maken voor de zaadjes,
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sstuur je mij je gegevens via de mail dan stuur ik je de zaadjes op.

      Verwijderen
  9. Ach wat een leuke truitjes, die kunnen zeker nu ook nog! Ik hoop dat je er iemand blij mee kunt maken. Ik kan goed begrijpen dat het ook wel pijnlijk was ze weer te vinden. Misschien toch eentje bewaren? Wat een leuke actie die zaadjes! Maar ik ben een slechte tuinder, ik moet eerst eens al het onkruid weghalen hier!! Dus ik gun het iemand anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. de truitjes zijn nog helemaal in de mode hoor!!! en jammer dat het gewenste niet in vervulling is gegaan. ik zou ze ook niet zomaar in een zak stoppenl daar zijn ze echt te mooit voor.. breng ze naar een 2e hands winkel of zet ze te koop!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach wat een lieve truitjes. Misschien kun je ze ook wel weg geven? XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach wat een lieve truitjes!! En zo zonde dat ze nooit gedragen zijn, dat jullie wens niet in vervulling is gegaan. :( Daar zal een hoop verdriet achter zitten...
    Ik weet zeker dat er een heleboel mama's zijn die deze truitjes alsnog bij hun kindjes zouden willen aantrekken, ik hoop dat ze een mooie bestemming krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke truitjes. Zoiets bijzonders tegenkomen bij het opruimen doet pijn, te weten dat het nooit gedragen is.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veel mensen gaan aan het opruimen na de vakantie... Maar jullie gaan ook nog eens verhuizen!
    Ah, wat een prachtige truitjes... Zou je die nu wel weg doen? Zoveel ruimte nemen ze toch niet in.. misschien toch eentje bewaren? Ook al is het een pijnlijke herinnering, dat mag toch..
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die truitjes, je hebt er veel werk en liefde ingestopt! Haast zonde om weg te doen.
    Mooi hè, die zonnehoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is het stil op je blogje... Groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, heb het zo druk met de verkoop en koop van ons huis dat al mijn energie daar aan op gaat. Misschien over een paar weekjes weer wat meer energie en tijd. Maar er komt nog een hectische tijd aan als we gaan verhuizen. Lieve groet , dinah

      Verwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.