vrijdag 20 mei 2016

Thrift Gifts Swap.

Ik deed mee aan de Thrift gifts swap van Lien van het Keetje van Lien en kreeg een swap vriendin die geen blog of op welke manier dan ook online actief is. Gelukkig kreeg ik van haar via de mail wel enkele suggesties.


De bedoeling was om 3 kleine dingetjes te vinden van ongeveer een eurootje bij de kringloop winkel en of rommelmarkt. Ik deed mee omdat ik dan ook weer eens lekker kon gaan rond kijken in verschillende 2dehands winkeltjes. Altijd leuk om te doen maar op de een of andere manier doe ik het toch bijna nooit meer.


Dus op naar de kringloopwinkel en dan zoeken. Mijn swap vriendin houd van stoer en sober en industrieel. Ja, een ware uitdaging. Maar volgens mij is het wel gelukt om iets leuks te vinden.
Inmiddels heeft ze het gekregen en ze was er blij mee. En dan ben ik dat ook.


Ik heb voor haar een lijstje gekocht en daar in heb ik zelf een & teken gedaan, vond ik wel hip en helemaal stoer. Twee hele leuke potloden in de vorm van een tak, ook stoer en sober. En dan nog twee zwarte zonder opsmuk kandelaars. Die kan ze zo op tafel zetten maar ook in bv een mooie grote glazen pot doen om een kaars stevig in te laten staan.

En omdat ik toch graag freubel en iets leuks wou maken heb ik een sleutelhanger genaaid van een stukje stof wat ik nog over had van de postzak die ik van Esther had gekregen.  Ik vind hem zo leuk dat ik er nog een ga maken voor mezelf. De letters heb ik met watervaste inkt op het huisje gedrukt, dus dat gaat er niet gemakkelijk af. Een oogje er in en een ring voor de sleutels, lintje en klaar was mijn stoere sleutelhanger. Alles ingepakt en kaartjes erbij en in een brievenbusdoos, o,ja daar moest het inpassen.
Ik ga zeker nog eens mee doen met een swap, zo leuk om anderen te verrassen.






17 opmerkingen:

  1. Dinah ik vind de swap geweldig! Helemaal mijn smaak!!!♡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik deed ook mee, en ben zelf ook verwend! Jij hebt ook je best gedaan. Leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf vooral de postzaksleutelhanger, leuk bedacht!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, wat een leuk pakketje heb je ervan gemaakt! Kreeg je zelf ook wat leuks?
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingen heb je gescoord, echt allemaal in 1 stijl, leuk!! Heb je zelf ook nog wat leuks gekocht :-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik las hier en daar al over die superleuke swap...
    Wat heb je je goed van je 'taak' gekweten, helemaal in stijl van de ontvanger!
    Dat vind ik echt knap.
    En nu ben ik heel benieuwd wat je zelf kreeg....

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke cadeautjes... ik begrijp helemaal dat deze in goede aarde vielen! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is moeilijk om voor iemand die je niet kent wat te geven. Voor een bekende vind ik het vaak al lastig. Je leuke dingen bedacht en dan ook nog wat van je eigen creativiteit is helemaal leuk.
    Ben benieuwd wat je zelf hebt gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moeilijk hoor! een cadeautje voor een onbekende.
    maar je bent goed geslaagd. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mega gaaf Dinah !En dan ook nog eens voor dat budget!

    liefs♥
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige swap, leuk! Ik had het nog niet voorbij zien komen.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf pakketje joh!!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke swap altijd weer heel verrassend

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi en kreeg jezelf ook iets leuks ?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh nu zie ik dat ik dit wel al gelezen had maar nog niet gereageerd ;) leuk hoor wat je maakte/kocht voor de swap. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.