zaterdag 2 januari 2016

Gelukkig nieuwjaar...


Ik hoop dat jullie de feestdagen allemaal goed zijn doorgekomen en dat ons een heel gezellige en creatief jaar staat te wachten.  Ik ben alvast begonnen met een mooie warme tinten col. Want het wordt koud. Hadden we het voor de kerst nog over veel te warm voor de tijd van het jaar.... Nu komt de kou er aan. hahahaha, Piet Paulusma je hebt hier een concurrent...


Een tijd geleden heb ik een aantal bollen Color Crafter van Scheepjes gekocht en daar ben ik mee aan de slag gegaan. Hele mooie warme tinten zijn het en ik wil er een col van gaan maken voor bij mijn jas. Eigenlijk ben ik niet zo van het roze maar voor een sjaal vind ik het wel erg mooi. Ik zag een zelfde kleur sjaal in de Simply Haken staan van 4 -2015.  Ik denk dat de kleuren die ik gebruikt nog warmer zijn. Het is moeilijk om dat op de foto vast te leggen. Ik heb geen bestaand patroon gebruikt voor deze col maar zelf iets gemaakt. Ik heb er nog geen patroon van. Eerst kijken of het allemaal klopt zoals ik het bedacht heb..
Ik ga weer gauw aan de slag want dan kan ik hem straks om doen als, zoals ik al schreef, het echt koud wordt... hihihihi.


Nogmaals de beste wensen voor het nieuwe jaar en we gaan er iets moois van maken.
Wat voor creatiefs gaan jullie maken dit jaar?






13 opmerkingen:

  1. Jij ook de beste wensen lieve Dinah!
    Enne... ik ben ook een col aan het haken :-). Mooie kleuren heb je uitgezocht, ben benieuwd hoe ie wordt!
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een heel goed en creatief 2016! Het is al goed begonnen met deze warme kleuren voor de col!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pracht kleuren en heb een mooi en warm jaar
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de kleuren ook prachtig. Ben benieuwd naar het eindresultaat. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je een succesvol en creatief jaar, je col zal van pas komen nu de winter misschien begint.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Dinah,

    Jij ook de beste wensen nog :-). Wat een mooie kleuren van het garen en het zal vast een mooie warme col worden. Heel leuk :-). Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whoop whoop! Mooooie kleuren voor de start van een mooi nieuw jaar!
    Een gezond, geweldig en creatief jaar gewenst!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor jou en je dierbaren ook een heel mooi, goed en gezond 2016 gewenst!
    Wow, wat een geweldige kleuren! Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel gelukkig 2016 gewenst, Dinah! En je bent het nieuwe jaar al begonnen met vrolijk in te zetten op kleur! Ik vind het prachtig...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Dinah, de beste wensen voor het nieuwe jaar! Mooie kleuren, ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Ik heb genoten van je Twinkle star Cal. Zo leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie wol, dat wordt vast een hele mooie col (ha, dat rijmt!) Voor jou ook de allerbeste wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens jou een mooi en creatief 2016! Ik ben benieuwd naar je col.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.