vrijdag 5 juni 2015

Veldbloemen Krans DIY deel 4 de Korenbloem.


Deze week gaan we de korenbloem haken. Ik heb een uitgebreid patroon met foto's gemaakt van hoe je het blad van dit bloempje moet haken. Zo kan ook de beginnende haaksters het patroon goed volgen.Ik heb het in een PDF bestand gezet. Klik op de link hieronder en dan stuur ik je het patroon via de mail. 
!!!Graag wat geduld!!!
Dit is geen automatische beantwoorden maar ik ben hetzelf die jouw het patroontje stuurt. 



Ik wil jullie nog bedanken voor de enthousiaste berichtjes op mijn DIY.

Ik heb voor de krans 1 korenbloem gehaakt.


11 opmerkingen:

  1. O, deze is ook weer heel erg mooi, Dinah!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik keek er al naar uit! En de 'blauwtjes' lagen al klaar ...
    Maar nu weet ik weer niet welke blauw ik zal kiezen!
    Bedankt voor het duidelijke patroon, het ziet er heel professioneel uit!!!

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ik heb ook twee korenbloemen gemaakt 1 in acrylgaren bovenste en 1 in katoen. De kleuren zijn totaal verschillend maar dat is juist mooi. Veel suc6 met het kiezen...

      Fijn weekend.

      Verwijderen
  3. Hey,
    Dit is weer zo'n leuke bloem. Ik ben dol op korenbloemen. Ze zijn zo mooi. Echt super leuk.
    Fijne zaterdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk is hij he!! En niet zo heel ergmoeilijk om te haken met de foto's er bij moet het wel gaan lukken.

      Goed weekend.

      Verwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.