donderdag 19 februari 2015

Lentekriebels, kleur!

Kom net uit de stad waar ik 12 bollen katoen gescoord heb.
Daar wordt je toch gelijk super vrolijk van.
Er waren nog meer kleuren maar de meesten daar van heb ik al wel in huis.
De bolletjes waren nu in de aanbieding 1 + 1 voor de helft. En de bolletjes zijn al voordelig.
Het katoen is van het  merk Phildar -Pingouin- Eserel van 50 gram en haak je met haaknaald nr 3.5.
Ik heb ze gekocht bij boekenwinkelvoordeel
Ze hebben ook een webwinkel en verkopen niet alleen bolletjes wol en katoen maar ook boeken en heel veel andere hobbymaterialen.
Ik kende de winkel nog niet maar als je op een koopje uit bent.. zou ik daar eens gaan kijken.
En nu eens in mijn boeken kijken wat ik daar allemaal van kan gaan maken....



Ik ben trouwens bezig met nog meer leuke dingen ook voor mijn blog. Zit er aan te denken om Maart uit te roepen tot
 give away maand om het aankomende voorjaar al vast te vieren.
Ja,ja, ik heb last van lentekriebels.... zou dat door die kleuren komen!!!
Kom gauw nog eens buurten zou ik zeggen ;-)

19 opmerkingen:

  1. Mooie bolletjes wol heb je gescoord.
    Ik ga ook maar eens kijken. Ook in mijn woonplaats is er een Boekenvoordeel.
    Kom maar op met die give away! Daar ben ik altijd voor in.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb nog niet eens verteld wat ze kosten maar ze zijn €1,99 per stuk of 2 voor €3,- Ik vond het een koopje... :-D De bollen acryl garen waren €1,50 per stuk en 2 voor €2,25 zelfde merk.

      Verwijderen
  2. Hele vrolijke kleurtjes ben benieuwd wat je ervan gaat maken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat weet ik zelf nu ook nog niet. Tips zijn welkom....

      Verwijderen
  3. Ja hier word ik heel vrolijk van, superleuk!! Ik heb net ook weer wat op de pennen gezet, een voorjaarstruitje voor mijn kleindochter:)

    Lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat heerlijk!Ja ik ken de winkel wel,ik heb daar het boek gehaakte wilde dieren voor heel weinig gekocht!Benieuwd wat er allemaal voor moois uit dit garen en jou handen voort zal vloeien!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke frisse kleurtjes! Ben benieuwd wat het gaat worden. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al die mooie kleurtjes! Die koop je inderdaad als je de lente voelt en daardoor vrolijk rondloopt ;-)

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, zoveel frisse kleuren!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Reacties
    1. :-) Ik weet het echtnog neit, al eens gaan kijken op pinterest. Voorlopig ben iknog ff bezig met mijn sneeuwvlokplaid, die schiet al aardig op.

      Verwijderen
  9. Dat worden vrolijke creaties. Leuk die frisse kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleurtjes, hier in het dorp zit ook een boekenvoordeel. Ik zal er toch eens gaan kijken. Lieve groetjes tinie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zou ik zeker doen, ik weet niet hoe lang de actie nog duurt....

      Verwijderen
  11. Heerlijke kleurtjes Dinah!! Alleen al om naar te kijken en succes met bedenken wat je er van gaat maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met zoveel kleurtjes moet het toch lukken iets leuks in elkaar te zetten, het ziet er zo al vrolijk uit.

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh misschien nog zo'n vrolijke bloemendeken of een fleurige omslagdoek? We gaan het zien... Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.