woensdag 13 december 2017

Little Christmas Tree en Twinkle Little Star CAL Reprise.

Beide Cal's zijn van vorig jaar en dat jaar ervoor. Dit jaar is het me niet gelukt om een CAL te organiseren.. Al hoewel ik wel in het voorjaar de Paascal nog heb gemaakt. Om ze niet te vergeten deel ik beide nog een keer want het is zo leuk om een klein haakwerkje te maken en ze rond te strooien in je kerstboom of op een cadeautje of....

En wie weet komt er in 2018 weer een nieuwe CAL.




Alle patronen die ik gemaakt heb staan op het tabblad MIJN PATRONEN.  Dat zijn er inmiddels al ruim 70 stuks.

Fijne woensdag allemaal.



8 opmerkingen:

  1. Ze blijven Superleuk, Dinah!
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om ze hier weer even te delen. Vorig jaar heb ik nog wat sterretjes gehaakt en her en der uitgedeeld, zo leuk.
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat zijn er best veel! Ik kom ze ook regelmatig tegen, want ik heb er wel een aantal van gemaakt :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn om ze hier te delen, waarvoor dank! Zijn er al heel wat die je maakte. De sterretjes zijn super leuk om te maken.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. how do you get to the patterns cannot read them

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. The pattern are all in Dutch. You can find them here. http://dinahcreatief.blogspot.nl/p/mijn-patronen.html

      Verwijderen
  6. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ตารางบอล

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.