maandag 8 december 2014

Winnaar + kerstbanners

Oeps bijna vergeten door alle drukt van de Sint en de komende kerst. 
11 mensen deden mee en 
de namen heb ik op een kladbriefje geschreven
 van elkaar losgeknipt,
 en opgevouwen,
 husselen maar
 en er eentje getrokken...
En de winnaar is:


Henrike de Graaf. zou je mij een berichtje kunnen sturen 
dan komt het pakketje nog voor de kerst bij je thuis.
Ik wil iedereen bedanken voor het meedoen en voor de belangstelling voor mijn andere blog.


Zijn jullie ook al druk met de voorbereidinigen voor de kerst? Hier wel. 
Ik heb de studio van mijn man vandaag kerstproef gemaakt. Ik moet alleen nog een kerststukje maken. Daar moet ik nog spullen voor in huis halen, maar de boom staat en ik heb een banner gemaakt, zo leuk. 
Gevonden op Pinterest, hier een link naar haar blog 
Joy to the world op muziekpapier. 
Het staat erg leuk.


 Er ziin nog meer leuke banners op Pinterset die je vrij mag gebruiken.

Er zijn er nog meer....

En als ik me nu echt ga vervelen deze kerstvakantie dan ga ik me hier aan wagen. Is hij niet geweldig. Hij heeft er zelfs een you tube filmpje bij gemaakt zo dat je precies kan volgen 


Maar eerst de boel verder versieren en dan zien we wel.



3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja gaaf he, en niet eens zo heel erg moeilijk om te haken.. Op min pinterest hebik nog een snowflake deken staan ook erg mooi..

      Verwijderen
  2. Oh wat stom dat ik deze uitslag heb gemist!! :O Sorry!! Maar ontzettend leuk dat ik gewonnen heb :D :D

    Ik mail je gelijk!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.