maandag 15 december 2014

Sneeuwvlok deken.

Ik ben begonnen met de sneeuwvlokdeken. Ik heb garen bij de Wibra gehaald en dit weekend heb ik lekker zitten haken op de bank. Het  is geen moeilijk patroon dus je haakt er zo een aantal. Je haakt de sterren gelijk aan elkaar dat vind ik wel erg prettig. De kleinere sterren haak je er later in.

Ik gebruik  haaknaald 6 dan wordt de deken lekker soepel en garen van Saskia van de Wibra in het grijs en crème. Die combinatie vind ik mooier dan met het blauw. Het patroon vind je hier en er staat een duidelijke instructie video bij. Ik heb er nu 5 en ik moet nog wel een aantal, gauw weer aan de slag.



13 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit heb al gekeken maar houd me in .....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit gaat prachtig worden ...
    Ik vind je kleurtjes heel mooi ...
    Veel haakplezier ...
    Fijne week ... lieve groeten Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Maar nog wel een hele klus :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Dat gaat mooi worden. Hoeveel wil je er maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 1, hihihihi. Maar dat bedoel je waarschijnljk niet he.. Ik dacht dat het 7 rijen van 7 was...of 10 rijen van 7.. Ik moet het even na tellen.

      Verwijderen
  5. Hi, I love your crochet, is beauty, I love this colors, I follow your blog, I have a blog about crochet, visit me , hugs from Brazil.


    _________Merry Ch____________Merry Chr
    ______Merry Christma_______Merry ChristmasM
    ____Merry ChristmasMerr___Merry ChristmasMerr
    ___Merry ChristmasMerry ChristmasMe_______Merr
    __Merry ChristmasMerry ChristmasMe_________Merr
    _Merry ChristmasMerry ChristmasMerry _______Merr
    _Merry ChristmasMerry ChristmasMerry Chri______M
    Merry ChristmasMerry ChristmasMerry Christma__Mer
    Merry ChristmasMerry ChristmasMerry ChristmasMe_M
    Merry ChristmasMerry ChristmasMerry ChristmasMerr
    Merry ChristmasMerry ChristmasMerry ChristmasMerr
    _Merry ChristmasMerry ChristmasMerry ChristmasMe
    __Merry ChristmasMerry ChristmasMerry Christmas
    ____Merry ChristmasMerry ChristmasMerry Christ
    ______Merry ChristmasMerry ChristmasMerry C
    _________Merry ChristmasMerry ChristmasM
    ____________Merry ChristmasMerry Chri
    ______________Merry ChristmasMerry
    _________________Merry Christm
    ___________________Merry Chr
    _____________________Merry
    ______________________Merr
    _______________________Me


    Visit my blog - Tita Carré - free patterns crochet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh dat wordt heel erg mooi Dinah!Hoe is het met je sjaal uit het boek nostalgisch haken?Je hebt hem toch niet weer uitgetrokken en het opgegeven hopelijk want het was zo'n plaatje en je had er zo'n mooi garen/kleur voor uitgezocht! ;-)

    Alvast fijne feestdagen!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem al af ;) kijk hier maar eens http://dinahcreatief.blogspot.nl/2014/12/ava-sjaal.html
      Hij is erg mooi geworden en ik kan hem nu om tijdens de kerstdagen.

      Jij ook hele fijne feestdagen.

      Verwijderen
  7. Oh wow dat ziet er wel heel mooi uit. Ben benieuwd wat dit gaat worden...oh ja een deken lees ik ;) hihi heel veel plezier ermee die gaat vast en zeker super staan in jullie huisje. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die deken wordt helemaal leuk! Tof! Fijne dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.