woensdag 10 december 2014

Ava Sjaal

Het begin.
Het is gelukt om ruim voor kerst deze mooie sjaal (omslagdoek) af te maken,
Ik heb de sjaal gehaakt met haaknaald nr5 en garen van Cherval blanc. Bamoboléne
in de kleur poudre 289 Het is een mix van 50% wol en 50% bamboevezels.

De sjaal staat beschreven in het boek Nostalgische haken waar ik al eerder een berichtje over schreef.
Ik heb de sjaal regelmatig uit moeten halen omdat ik het moeilijk vind om een geschreven haakpatroon te volgen. Of misschien ligt het wel aan dit patroon dat zou ook kunnen.
Maar het resultaat is mooi geworden. En nu ik eenmaal weet hoe het patroon gehaakt moet worden volgt er een tweede.

  




8 opmerkingen:

  1. Ik vind het een mooie sjaal Dinah, prachtige om straks met de kerst te dragen? Zwart jurkje eronder ... mmm...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig resultaat! Ook mooi garen dat je gebruikt hebt. Hier ga je vast veel plezier van hebben!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er knap ingewikkeld uit, mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat is die mooi, heerlijke kleur, maar lijkt me wel precisiewerk! Gefeliciteerd met het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.