vrijdag 22 september 2017

Herfst sjaal okergeel.


De zomer is nu echt voorbij maar de herfst is met al zijn kleuren toch ook een mooi jaargetijde vind je ook niet?  Zo kocht ik laatst twee Chrysantenbollen en die staan nu volop in bloei. Prachtig zijn ze en ik geniet van al die mooie kleuren. De bomen beginnen ook al te verkleuren. Gelukkig is het vandaag en het komende weekend heerlijk weer. Dus pak je jas of sla een grote sjaal om en ga naar buiten.


Ik denk dat ik deze sjaal om sla. Past perfect bij de herfst met zijn oker gele kleur. Het is de nieuwe mode kleur zag ik al... Het patroon komt van een of andere Russische site maar of je daar wijzer van wordt? Het grappige vandit patroon is dat je rondjes haakt maar als je de rondjes aan elkaar haakt dan krijg je een bloem. Ik heb het haakdiagram voor je als je het patroon ook wilt proberen, stuur mij maar een mailtje. Je kan van dit patroon ook een plaid maken. Het kleine bloemetje op de sjaal is er een uit het boek Alles is haken van Saskia Laan.



Een zonnig herfst weekend. 





14 opmerkingen:

  1. Je blog ziet er prachtig uit, zo mooi van kleur! Al zal ik zelf nooit voor okergeel kiezen :-) Ik ben overigens wel dol op zonnebloemen en narcissen, maar geel is verder niet mijn kleur.
    Wél een leuke sjaal!
    Groetjes en fijn weekend!
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een kleur die ik meer heb gezien dit seizoen in de winkels mooi kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi herfstkleurtje! Ik houd van de herfst (behalve wanneer ik door storm en heftige regen moet fietsen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijke zonnige sjaal, vast heerlijk warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is heel apart zeg. Mooie kleur ook. Ik ben een herfsttype dus mijn kleuren zijn van de winter in de mode.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo heerlijk zo'n lekkere stola! Mooie herfst kleur, veel plezier er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige sjaal in een
    hele mooie kleur.
    Gr. Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooie sjaal! Daar zul je wel plezier van hebben of gaan hebben 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige zonnige sjaal geworden!!! in tegenstelling tot de meeste mensen ben ik gek op geel en oranje en al de andere warme zonnige kleuren.. je kan de zomer en zon niet lang genoeg vast houden en met kleuren gaat dat prima!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi geworden, de foto's zijn ook mooi, die combinatie van de bloemen met de sjaal!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is nu echt de perfecte kleur voor deze tijd van het jaar. Het is herfst, maar overdag nog een beetje zomer! Prachtige sjaal heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.