vrijdag 6 september 2013

photo callenge op vrijdag

Wat gaat de week toch weer snel. Vandaag de 2de callenge van dit schooljaar: SMULLEN was de opdracht en ik ben benieuwd naar jullie foto's. Via het linkssteem kun je jou foto op je blog linken.


Omdat mijn foto van de net gebakken muffins niet zo heel erg mooi was heb ik de foto bewerkt met een Photo editor PicMonkey. Altijd leuk om je foto's even iets mee te geven, niet te want dat is ook niet zo heel erg mooi. Ik heb in ieder geval weer meer als voldoende suikervrije muffins om het weekend door te komen. Wat vind jij om te smullen?

Vrijdag de 13de september,, durf jij wel het huis uit? Opdracht maak een foto van 
vrijdag de 13de!!


10 opmerkingen:

  1. Ik had afgelopen zondag een lekkere appeltaart gebakken, maar ik heb er geen foto's van.. Maar dat vind ik echt om te smullen!!!

    Fijn weekend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kopje koffie erbij .... smullen maar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze er erg lekker uitzien hoor! (beetje jammer dat ik niet meer in Twente ben :-p )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn erg lekker,, de vorige baksels zagen er dan wel mooi uit maar waren niet te pruimen... hahahaha, uiterlijk zegt niet zoveel..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oww je bent weer begonnen!
    eens kijken wat ik morgen ga koken en dr een foto van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe bewerking op je foto !
    En de muffins zien er lekker uit :)

    Vandaag hebben we verjaardagsfeestje van vriend zijn jongste kleindochter, en dat is een pannenkoekenfeestje dus daar zou wel een fotootje van kunnen komen.

    Maar 1 dagje te laat dan, dat mag hoop ik nog wel

    Groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh..., nee ik ben niet zo van de muffins..
    Mij kunnen ze wakker maken voor een warm saucijzenbroodje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh..., nee ik ben niet zo van de muffins..
    Mij kunnen ze wakker maken voor een warm saucijzenbroodje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mmm.. dat ziet er heerlijk uit!!
    Ik lees even wat blogberichtjes terug, en lees veel van herkenning; bezig met gezond eten, tussendoortjes zonder suiker.. altijd leuk om receptjes van anderen te lezen!

    Hoop dat het gelukt is, heb een linkje van de kokoskoekjes geplaatst..
    Yummie!!

    lieve groetjes,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mijn fotoos staat er ook bij.. geen zoete maar hartige smullerij!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.