zondag 29 september 2013

Klavertjesvier sjaal

Klaver 4 sjaal.

Hij is eindelijk klaar, mijn klavertjes vier sjaal.
Ik heb de sjaal gehaakt met het garen van Phildar- Phil Light en haaknaald nr 5.
De kleur is bengale. 3 bollen.


De sjaal is meer dan twee meter en zeker 75 cm breed. De sjaal is heerlijk zacht en weegt echt helemaal niks. Een echte knuffelsjaal zal ik maar zeggen. En gelukkig is hij net op tijd klaar want in de avond wordt het al fris. Ik heb dit patroon van drops design gebruikt maar heb het wel aangepast en langer en breder gemaakt.
Ik heb om de sjaal nog twee keer een rij lossen gehaakt. Je kan de sjaal als omslagdoek dragen en gewoon als sjaal. De sjaal is rechthoekig.  Het garen is lekker pluizig maar soms werd ik er een beetje kriegel van omdat het vrij dun is en je kan het niet uithalen.




22 opmerkingen:

  1. Mooi! Dat lijkt me inderdaad heerlijk op de avonden!
    Daar ga je vast veel plezier van krijgen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sjaal! Heerlijk, zo'n knuffelbare grote kruip-er-in-weg-sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is die mooi zeg, echt een pronkstuk om je nek <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wauw Dinah ik vind hem echt prachtig!Die kleur...een plaatje zeg,wat is hij mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PIEUWWWWWW wat prachtig Dinah!!!!!
    En die kleur .... WOWIE!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die ziet er knuffelig uit!! Daar zul je veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw super wat een mooie kleur ook die ga je met heel veel plezier dragen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw dat is wel een heeeeeele mooie!!! Echt!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn complimenten, die ziet er kei mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, je ziet gewoon al op de foto dat ie errug zacht is. hihi,heerlijk hoor, zo'n lekkere zachte shawl.
    lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke sjaal! Hij lijkt ook heel erg zacht en aaibaar =)
    Geniet ervan want het wordt inderdaad frisser dezer dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Joepie, het kan weer !!!!!! Mooie sjaal !!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi! Lijkt me een heerlijke sjaal om de hele dag aan te zitten frullen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeh, die ziet er lekker "comfie" uit. Volgens mij als je hem eenmaal omdoet, doe je hem niet zo snel meer af :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.