zaterdag 14 december 2019

Kerst

Nog even en dan is het Kerst.
Wij vieren voor het eerst Kerst in ons nieuwe huis en de Kerstboom staat er prachtig vlak naast de kachel die ik zo graag wou hebben en die brandt ook zo fijn en het is heerlijk warm. 
Ik ben dankbaar voor alles wat ik heb...
Lichamelijk gaat het minder maar ja dat weet je als je een progressieve ziekte hebt. 

Het waren hele drukke tijden en ik had afgelopen jaar geen puf om ook nog te bloggen. Ik hoop dat dit volgend jaar weer beter word en ik ook wat meer belangstelling kan hebben voor jullie blogberichtjes. 

Ik wens jullie hele goede en fijne Kerstdagen toe. 

De caravan in kerststijl heb ik zelf geschilderd en bewerkt. 


25 opmerkingen:

  1. Home sweet home heerlijk als je,zo n mooi plekje hebt. Uk zit nu ook lekker naast de kachel. Buiten regent het goed toeven hier binnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, je schilderij van de kerstige caravan!
    Jullie ook hele fijne feestdagen gewenst in 't nieuwe huis!
    Liefs,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als het lukt is bloggen zo ontspannend, maar dan moet het wel lukken natuurlijk.
    Ik blijf je bezoeken, nu jullie gesetteld zijn is erg ook weer meer rust in je hoofd, misschien pak je het 1 een ander weer op binnenkort.
    Ik ieder geval hele fijne feestdagen en GENIET van alles wat je lief is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo bijzonder de eerste kerst in een nieuw huis. Geniet er met volle teugen van met een ieder die je lief is.
    Bloggen is heel leuk maar geen moeten. Als je de tijd of energie er niet voor hebt, niet doen. Het komt vanzelf wel weer als de tijd er rijp voor is. Ik blijf je in ieder geval volgen.
    Hele fijne kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Dinah,
    Wat mooi om nu de eerste kerst in jullie nieuwe huis te vieren. Hopelijk komen er daar nog veel meer bij.
    Een hele fijne kerstdagen.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn om het in je nieuwe huis helemaal naar je zin te maken en daar gezellig kerst te vieren. Ik geniet altijd van wat jij maakt en wat je laat zien. Maar het blijft voor jou belangrijk om vooral aan jezelf te denken. Doen wat je fijn vindt. Jouw geschilderde kerstcaravan ziet er zo gezellig uit.

    Fijne kerstdagen en een creatief nieuwjaar, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kerstplaatje! Heb je die zelf geschilderd? Jammer te horen dat het lichamelijk iets minder gaat, dat is niet leuk! Maar kerst bij de kachel in je nieuwe huisje is dan weer wel leuk. Fijne dagen en een mooi en gezond 2020!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Lien.Ik heb dit zelf geschilderd. Ik schilder al langer hoor maar deze techniek aquarel is nieuw voor mij. Jij ook hele mooie dagen

      Verwijderen
  8. Hele fijne en gezellige Kerstdagen en ik hoop voor je dat je het nieuwe jaar weer wat meer energie krijgt, een verhuizing is intensief, fijn dat je het zo gezellig hebt in je nieuwe huis!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben een heerlijk huis nu, kan daar zo van genieten.

      Verwijderen
  9. Begrijpelijk dat je keuze's moet maken. Bloggen kost gewoon best veel tijd, iedere keer vergis is me er weer in. Gelukkig volg ik je op Instagram, en dat maakt toch dat ik eigenlijk helemaal niet het gevoel had dat je weinig geblogd hebt...
    Je bent het afgelopen jaar heel druk bezig geweest met tekenen en aquarelleren... en dat heb ik allemaal voorbij zien komen. Wat een groei heb je doorgemaakt! Die caravan vind ik zo sfeervol geschilderd!
    Ik hoop dat je een balans voor jezelf vindt, en dat je nog lang energie hebt om mooie dingen te maken!
    Fijne kerstdagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi die Kerstcaravan!
    Ik hou wel van jouw stijl en ik hoop ze nog vaak te zien.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstcaravan. Ik wens je veel sterkte en geniet van wat wel lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. fijne feestdagen... ook ik merk dat alles steeds moeilijker gaat... maar we zijn er nog dus gaan we wel langzamer maar nog steeds door !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alles okƩ? Sinds half december geen blogje meer, da's best lang!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Dinah ik weet niet hoe het nu met je gaat want ik zie reactie’s van lang geleden maar ben blij met deze kerstkaart en zou hem graag bij je willen bestellen. Graag een reactie als het kan. Lieve groetjes Nicky

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.