zondag 16 december 2018

Kerst CAL 2018 deel 4

Zondag dus weer een leuk klein haakpatroontje van een kransje. Dit kransje heb ik nog niet zo vaak gezien maar is echt heel erg leuk en ook al ziet het er ingewikkeld uit dat is het zeker niet. Het kransje bestaat uit 8 rondjes. Doe je weer mee?

De rondjes Kerst Kans. 


Wat heb je nodig: katoengaren en bijpassende haaknaald.Schaar en naald.

Het patroon:

  • Haak 2 lossen,  Haak 8 halve stokjes in de 2de losse vanaf de naald, sluit de ring met een halve vaste,
  • Haak 2 lossen, Haak 8 halve stokjes in de 2de losse vanaf de naald en sluit de ring met een halve vaste.
  • Haak zo in totaal 8 rondjes en sluit de krans .  Ik heb de krans versiert met een rij lossen die ik door het midden van de rondjes heb geregen. Je kan ook een ander lintje er door rijgen.

Ik wens je weer veel plezier met het haken van dit kerstkransje. 
Er volgen nog 2 kransjes op vrijdag en zondag. Tot dan.


6 opmerkingen:

  1. Deze ziet er ook weer erg leuk uit.
    Dank voor het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Dinah,
    Dit kransje ziet er weer super leuk uit. Bedankt voor het patroon.
    fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gestart, en heb het eerste kransje nu af. Gelijk twee gehaakt en met een koordje aan elkaar verbonden. Ze hangen nu aan de lamp. Wat doe jij met alle losse kransjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij hangen ze aan de muur, tijdelijk voor dat ze in de doos belanden. Nog een dikke week dan krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huis. Ik las dat iemand ze op een kerstkaart heeft geplakt of in de kerstboom of op het servet of bord op een cadeautje. Je kan ze voor van alles gebruiken.

      Verwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.