vrijdag 1 september 2017

Pondoland Square kussen.


Yesss het is gelukt op de laatste dag van de vakantie kan ik jullie mijn Pondoland Square kussen laten zien.  Een echte uitdaging om te haken vol met gave technieken om reliëf te haken.
Kantteken is wel dat het patroon in het Engels is geschreven en ik niet altijd begreep wat voor steek ik nu weer moest haken. Ik denk dat jij ook niet gelijk, weet wat  een1 TRFP around the DBLRFP kan zijn. hahahah.


Op de camping had ik geen wifi die zo goed was dat ik de 7 YouTube filmpjes kon bekijken  die Jen gemaakt heeft van het patroon.
Mocht je het patroon gaan maken dan raad ik je zeker aan de filmpjes te bekijken en die samen met het patroon te gebruiken dan kom je er wel uit.

Maar ziet het er niet geweldig uit. Ik vind hem prachtig. Ik heb het vierkant op een bestaand kussenhoesje genaaid dat vond ik nu even gemakkelijker. En ik heb nog een paar toeren zelf toegevoegd omdat ik een kleinere haaknaald heb gebruikt en het kussen anders te klein zou zijn.
Ik heb garen van scheepjes Roma en stylecraft gebruikt.


Het patroon is van Jen Tyler en het patroon staat in PDF.
De 7 YouTube filmpjes vind je hier:




13 opmerkingen:

  1. Wow wat een prachtig kussen. Een pronkstuk waar je trots op mag zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Ik zie zoveel leuks en mooie haakwerken met reliëfsteken dat ik denk... dat moet ik ook eens proberen. Maar eerst eens met iets simpels beginnen, want dit is niet voor beginners lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je de filmpjes volgt is het wel te doen.. Het patroon is niet altijd even duidelijk..

      Verwijderen
  3. Echt prachtig geworden, je kunt trots zijn op je werk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bjoutie mag je terecht mee pronken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een eye catcher dit kussen, net een schilderij. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtig kussen, een echte beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, prachtig kussen in mooie kleuren. Knap dat het je gelukt is met al die afkortingen zonder de filmpjes.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi geworden!!!! een prachtstuk!
    was ook zo aan het tobben met een patroon met de mandala madness..tot ik de video's zag!!! nu is het een makkie!
    ben denk ik niet zo goed in gelezen opdrachten ahahha had die ook altijd al fout op de lagere school.. je weet wel die ingewikkelde verhaaltjessommen..jan heeft een appel, piet een peer, joke woont 5 km van peter verwijderd hoeveel snoepjes heeft marieke dan? ik snapte er nooit een jota van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! De kleuren zijn ook heel erg mooi, echt een plaatje!
    Leuk om eens heel andere technieken uit te proberen. En ja, Wifi is dan wel heel erg handig.... :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is mooi! Ik kan me goed voorstellen dat je hier echt blij van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.