maandag 8 augustus 2016

Terug in de tijd.

Op pinterest heb ik ook een bord en die heet dinah creatief.
Daar staan bijna al mijn gemaakte spullen.


Het op-pimpen vind ik blijkbaar erg leuk, want dat komt regelmatig terug op mijn blog.
Hier mijn slippers die inmiddels allang versleten zijn.


Spannend vond ik het toen dit patroontje van het zonnehoedje op Freubelweb werd gepubliceerd.
Het patroon vind je bij het tabblad haken hier op mijn blog.


Groot fan werd ik van Arne en Carlos hier boven heb ik mezelf gebreid uit het boek poppen breien en hier onder vind je de Primula deken uit een ander boek van de heren. 


Wie ook regelmatig op mijn blog verschijnt is Wessel mijn trouwe viervoeter.
Ik heb zelfs een pannenlap van hem gemaakt, ook dit patroon vind je bij het tabblad haken.  


Was nog moeilijk om een keus te maken uit zoveel jaar bloggen.






13 opmerkingen:

  1. Leuk om eens zo terug te kijken naar alles wat je hebt gemaakt. Dan ontdek je wat je het leukst vindt om te maken en te haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om zo'n persoonlijk bord te maken! En wat staan er mooie creaties op!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ooit ook eens met de deken begonnen, als ik hem zo bij jou zie kribelt het weer om hem af te maken.
    Ik ga even op jou bord kijken! Leuk allemaal. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om zo wat projectjes te zien die je ooit gemaakt hebt. Mooie projectjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geeft een goed gevoel als je al je projecten van vroeger weer eens kunt bekijken. Heb via jouw bord al heel wat inspiratie opgedaan :-)) Top!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om zo eens terug te blikken! Het zijn ook stuk-voor-stuk mooie projecten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oww die wesselpannenlap!!! zo leukkkk!!!!
    de rest ook hoor, vooral de deken is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welkom terug en leuk om een overzicht te hebben van al je creatieve werkjes ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Reacties
    1. In het boek Carlos en Arne breien de bloemetjes buiten.

      Verwijderen
  10. Zo'n hondjes pannenlap is gaaf zeg:)!Die kleed is ook heel erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi geworden: het gehaakte kleed. Ik krijg gelijk weer zin om te haken.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.