woensdag 9 maart 2016

Lente in Twente.


Vanmorgen op het nieuws. In Twente schijnt de zon. En ja, dat is zo de hele dag was het hier voorjaar. Al moet ik wel zeggen dat er een fikse wind stond ( qua Twentse begrippen dan hé) 
Achter het glas en met de wind in de rug was het heerlijk.
De narcissen en blauwe druifjes bloeien hier al volop en je ziet dat er nog meer planten en bomen graag weer willen bloeien en groeien.


En om het lente gevoel compleet te maken heb ik daar mijn haakwerk aan aangepast kijk maar.
Het project is bijna klaar dus binnenkort het eind resultaat.
Ik laat nog even in het midden wat het is, wat denk jij dat het gaat worden?


Ik haak natuurlijk ook nog gewoon hoor, mocht je denken dat ik  nu alleen maar achter de naaimachine zit. Vooral savonds op de bank heb ik een haakwerkje op schoot.
In de collage zie je nog een zeemeerminstaart die heb ik ook gemaakt en is nu op weg naar een 4 jarig meisje die binnenkort jarig is. Zo leuk om te maken.


Heerlijk, al die zachte kleuren, krijg je nog meer zin aan de Lente..


12 opmerkingen:

  1. Ja, je voelt aan alles dat de lente er aan komt. Ook al hebben we dan af en toe regen of natte sneeuw, de zon voelt steeds warmer aan. Heerlijk hoor, iedereen kijkt er naar uit.
    Prachtige lentekleurtjes op je blog en je haakwerk? Een lentekussen misschien?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat lentezonnetje, al is het dan ook vanachter het glas. Prachtige kleurtjes heb je bij elkaar gezocht voor het haakwerk. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook hier was het vandaag heerlijk maar fris.
    Ik vind je lentekleurtjes prachtig maar ik heb geen idee wat het gaat worden.
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Dinah,
    Ja, die lente heb ik ook gemerkt vandaag. Ik bracht een cliënt weg naar dagbesteding en besloot iets eerder weg te gaan, zodat we nog een rondje konden wandelen. Heerlijk. Zonnebril op en gaan. Wat een mooie kleurtjes heb je daar. Heel leuk :-) Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn lente gevoel.
    En scheepjes roma haakt heerlijk.
    Ik denk een mooi kussen voor op je bank.
    Grts Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, mooi! Allemaal lentekleuren! Ik heb gisteren nog een tijd in de tuin gewerkt, heerlijk! Vandaag waaide het me te hard.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat hebben we zin in de lente. Je hebt een mooi mandje vol lentegarens. Ben je een fijne omslagdoek aan het haken?

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellige kleuren, ik denk dat je een kussen gaat maken.
    Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kleuren!
    Wat een leuke zeemeerminnenstaart maakte je!
    Ik denk... een kussenhoes :-))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kleurtjes! Ook die zeemeerminstaart is leuk. Ik ben benieuwd wat je met die granny's gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt ontzettend leuk!!

    Liefs,
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.