vrijdag 15 januari 2016

Cadeautjes..

Wat is blogland toch een feest. Je kan er van alles winnen en soms krijg je zomaar spontaan iets in de bus. Meestal ben ik van het geven omdat ik dat nu eenmaal prettig vind, maar soms ontvang ik ook iets en reken maar dat ik dat heel erg leuk vind. Ook al weet ik me dan vaak geen houding te geven..


Een tijdje terug kreeg ik van Esther van het blog Espirate een prachtige PTT zak. Nou eigenlijk kreeg ik hem van haar grote hondenvriend Oscar. Esther vroeg: wat zou je maken als je een PTT zak zou krijgen? Ik wou een hoes maken voor het kussen van Wessel zijn mand en dat vond Oscar een heel goed plan dus kreeg ik de zak. De hoes is nog niet klaar maar binnenkort als ik me iets beter voel dan ga ik achter de naaimachine en laat ik jullie het resultaat zien.

En dan kreeg ik nog iets moois van Marie Bartels van het blog De gelukkige naaister.  Ik kan je aanraden om eens bij haar te gaan kijken. Ze borduurt en naait prachtige dingen waaronder het mooie speldenkussentje wat ik van haar kreeg. Zij vroeg: welke letter zou je op het kussentje willen en waarom? Ik schreef dat ik nu een andere achternaam heb omdat ik ander half jaar geleden getrouwd ben en die letter wel op een kussentje wou zien. En wat denk je. Het las gister in de bus.  Prachtig geborduurd met zulke fijne steekjes, Geweldig mooi.


Dank je wel voor alle mooie verrassingen ik ben er echt heel erg blij mee. En nu laat ik jullie even meegenieten van het moois....



PS: ben nog erg druk met mijn opdracht en met mijn col. Inmiddels heb ik ook iets anders gemaakt daar volgt nog een blogbericht over.. Dus tot gauw.....




10 opmerkingen:

  1. Prachtig, dat borduurwerk! En wat leuk, een PTT-zak, dat wordt vast weer wat moois. Nu maar hopen dat je je snel weer beter voelt!
    Goed weekend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, jij bent heerlijk verwend! Geweldig leuk, allebei de verrassingen...
    Fijn weekend en groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onze honden vriendjes boffen maar en jij bent ook mooi verwend erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, een postzak! Zelf heb ik er jaren geleden een handtas van gemaakt... Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga gelijk eens even naar de andere kadootjes-geefster X
    Geniet ervan Dinah, wel verdiend en hoop dt je snel beter in je velletje zit...op naar de Lente met zon en veel kleur
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn he, soms, kadootjes krijgen.
    Ik heb vorig jaar een postzak gekregen en heb die gebruikt om voor onze hond een kussen te maken maar......
    Hij wil er alleen op als er een zachte deken overheen ligt.
    Dus de postzak zie je niet.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, jij boft zeg! Maar het is je van harte gegund, want je bent zelf altijd zo van het delen; is het niet met een give away, dan wel met gratis patroontjes :-)
    Fijn weekend en beterschap (ik lees tussen de regels door dat je niet in orde bent, griep?)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zalig om een verrassing in de bus te krijgen. Heb onlangs van Marie Bartels van het blog De gelukkige naaister eveneens een speldenkussen mogen ontvangen. Super mooi wat zij allemaal maakt. En met zo'n postzak kan je heel wat creatieve kanten mee op.

    Fijn weekend, lieve groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Dinah, fijn dat het kussentje goed is aangekomen. Ik volg je blog per mail en had je leuke blog bericht gisteren gelezen. Wat leuk ook zo'n postzak, je boft. Zo zie je maar, altijd meedoen aan een giveaway! Groetjes Marie Bartels.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kussen! En je kan aan de slag met je postzak.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.