vrijdag 27 september 2013

Photo Challenge op Vrijdag

Paddenstoel.
Ik zag er een hele mooie toen ik bezig was om een buitenrit te maken op mijn leenpaard. Ik ben later terug gegaan om er een foto van te maken. Ik heb geen idee wat voor paddenstoel het is maar het lijkt een elfenbankje.. 
Wie het weet mag het zeggen.



Heb je ook een mooie foto van een paddenstoel laat dan een linkje achter...

Voor de volgende photo challenge is een foto van een mooi gekleurde boom of blad wel iets. Het wordt het weekend prachtig zonnig weer dus lekker om het bos in te gaan en neem vooral je fototoestel mee en laat ons allemaal meegenieten.
Fijn weekend allemaal..


4 opmerkingen:

  1. Volg iedere week je photo challenge. Maar zelf nog nooit meegedaan, deze paddestoelenfoto's zijn hier denk ik wel op zijn plaats.
    Groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel wat mooie zitplaatsen voor de elfjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige fotoos dinah!!, zelf nog geen paddenstoel gezien.. maar ik heb nog een week de tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww genieten dit zeg!!!! pracht foto

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.