vrijdag 20 september 2013

Photo Challenge op vrijdag Herfst.

Vandaag weer een nieuwe photo challenge.
Vandaag een foto van de beginnende herfst.
ik ben benieuwd wat jullie op de gevoelige plaat hebben gezet.
Hier mijn foto.
In de herfst komen de spinnen naar binnen en dat vind mijn hond erg spannend. Hij rent er achter aan en gaat met de spin spelen.... de spin overleeft dit meestal niet. Nu vind ik een kleine spin niet zo eng maar z'n grote, brrrr,, die vind ik toch minder. Eigenlijk ben ik dus wel blij met mijn lieve spinnenvanger.


Heb je ook een mooie foto dan kun je hem hier onder linken.
Volgende week zou ik een foto willen zien van een paddenstoel.
Het is tenslotte nu echt herfst en de paddenstoelen schieten de grond uit.
Veel suc6 met het fotograferen.



15 opmerkingen:

  1. Deze foto is van een herfst kussentje,
    geen spinnen, maar wel gezelligheid in huis!
    Fijn weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwww die is leuk zeg

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb eerlijk gezegd ook liever dat een ander de spinnen vangt brr.. ideaal dat jouw hond dat voor je doet haha:)

    fijn weekend,
    lieve groet Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spinnen... ja die zien we hier ook al weer veel!
    Ik heb een foto toegevoegd van een mooie wandeling die ik maakte afgelopen week, de luchten en de omgeving doen alweer erg herfstig aan!

    meer te zien op www.madebysiets.blogspot.com

    Groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooie foto Siets,, al die apppels die op de grond liggen is ook zo herfst en dat bokje♥ zo leuk...

      Fijn weekend,dinah

      Verwijderen
  5. Hai Dinah!
    Ja, die spinnen komen nu weer in huis. Wel handig zo een hondje die ze vangt! Gelukkig zit ik drie hoog en heb je er dan minder last van. Wij hadden een paar weken geleden een vleermuisje op onze deurmat in het trappenhuis zitten... Hoe die daar kwam?! Mijn “mannen” hebben hem toen maar weer buiten vrij gelaten.
    Fijn weekend!
    Groetjes, Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh...lieve Wessel! Mag ik je stoere spinnevanger even een poosje lenen?...ik HAAT die spinnen:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, wat een leuke foto! Eet Wessel de spin ook op?
    Onze poezen doen dat nl. wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helene, wat eng!!!! een vleermuis,,,

    Mady, ja hoor altijd...als hij maar weer met vrouwtje mee terug kan.

    Elizabeth, ja, hij hapt er naar en dan eethij hem op. Jij hebt dus ook hele lieve spinnenvangers in huis...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, wat leuk dat Wessel dat doet. Oscar is ook erg fanatiek in het pletten van insecten hier in huis. Hij speelt er eerst een beetje mee en plet hem vervolgens met zijn neus. Eenmaal dood mag ik de rommel opruimen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto Dinah en ehhh gelukkig kan ik hier wel nog alles zien bij je en een reactie plaatsen,hopelijk waait het over voor die andere ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, leuk je bent weer begonnen als ik er om denk doe ik volgende week weer mee ene ik kan dus wel bij jou langs komen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  12. de kat is hier de spinnenvanger.. ik maak morgen even een tuinherfstfoto..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. op de valreep toch nog een foto die voor mij herfst betekent !

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.