vrijdag 22 maart 2013

Photo Challenge op vrijdag

Druk met mijn volgende project had ik nog even tijd om een foto te plaatsen voor de photo Challenge.
Verscholen was de opdracht.
Voor mijn tuin koop ik regelmatig wat nieuwe vaste planten en soms vergeet ik dan wat ik waar geplant heb, net zo als deze vergeet me niet. Die heel klein nog toch één bloemetje heeft weten voort te brengen. Is het niet schattig.


En wat is het koud, brrrr. Tijd voor wat voorjaar. De volgende opdrachtis dan ook Pasen/voorjaar.
Heb je een leuke foto van de opdracht van deze week "verscholen"dan kan je die hieronder linken.

Een fijn weekend allemaal en ik ga weer snel verder met mijn project....


7 opmerkingen:

  1. Toevallig plaatste ik vandaag een bericht
    over de lente kleuren in de tuin.
    Dus hier dan mijn bijdrage.
    Geniet van het weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto is dat, met dat frisblauw lentekriebeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In de tuin zie je de planten hun best doen om toch boven de grond te komen en de blaadjes uit de kale takken.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto Dinah!

    fijn weekend!

    grtzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke tuinfoto.
    als het iets warmer wordt, ga ik ook mijn tuin weer in.
    dr ligt zoooo veel rommel.. ik kan wel 40 fotoos maken wat er allemaal onder verscholen zit!!
    maar ik heb dus mezelf hier gezet.. voor het eerst van mijn leven verscholen onder een bontmuts.. eind maart.... te kouddddddddd

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.