vrijdag 1 maart 2013

Photo Challenge op Vrijdag

Vandaag laten we zien dat er heel wat valt te smullen. Nu ben ik sinds 1 januari aan het minderen en eet wel eens wat lekkers maar alles met mate. Ik ben al 7 kilo kwijt, yes!!! Deze week viel er niets te vieren dus geen gebak,taart, chocolade of wat dan ook. Maar dat wil  niet zeggen dat ik niet kan smullen. Wat denk je dat deze aardbeien, heerlijk... zo uit het vergiet om te snoepen of op een beschuitje. Ja, soms moet je jezelf eens lekker verwennen en dat hoeft niet altijd ongezond te zijn.


Link je ook jou foto, dat kan hier onder.

De uitdaging voor 8 Maart..is een kunst object bij jou om de hoek. Overal in Nederland staat kunst, meestal valt het niet eens meer op en ben je er al 100x langs gelopen of gefietst en heb je het niet eens gezien.  Kijk deze week eens goed om je heen dan zie je vast wel een mooi (of minder mooi) kunst object. Veel succes.

Ik wens iedereen alvast een heel goed weekend met een lekker zonnetje.


11 opmerkingen:

  1. wowwww een groot compliment voor jou!!! 7 kilo

    en wat zien ze er heerlijk uit

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig ik probeer het ook ,maar oh die verleidingen hè ,bij mij ook een gezonde lekkernij gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ik heb er nog eens aan gedacht :)
    Nu ja, ik ben weggeweest en dus enkele weken niet echt kunnen meedoen.

    Ik krijg echt wel zin in aardbeitjes met die foto van je :)
    Viel de smaak wat mee ? ik vind ze deze tijd van het jaar meestal nog niet veel voorstellen maar soms kan ik ook niet aan de verleiding weerstaan.

    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er gaat niks boven echte zomerkoninkjes maar deze vielen mee en waren in de aanbieding, meestal zijn ze zo prijzig.
      Leuk dat je weer mee doet.


      Verwijderen
  4. Dikke compliment dat je zo goed bezig bent zeg!!!!
    Ga zo door
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd, 7 kg is niet niks. wat ga jij zo lekker de zomer in!

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, bij het zien van die mooie rode aardbeitjes krijg ik helemaal zin in de lente en de zomer !!!! En wat goed die 7 kg !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aardbeien ...... met slagroom :-)

    WOWWWWWWWWW zeg Dinah dat het afvallen zo goed gaat!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toevallig was mijn zoon deze week 12 jaar
    heeft zijn zus van die lekkere cake pops gemaakt!
    Ik wens je nog een fijn weekend,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow 7 kilo eraf, super Dinah!!
    en die aardbeitjes zien er wel heel erg lekker uit:)

    fijn weekend!
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die zien er lekker uit. En het gaat er de tijd weer voor worden. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.