vrijdag 29 maart 2013

Photo Challenge op Goede Vrijdag.

Pasen was de opdracht voor deze vrijdag. Deze vrijdag die er buiten niet uitziet als Pasen met die sneeuw in de tuin...  En goed ??? Politie aan de deur.. is er bij onze buren ingebroken.

Veel Paasversiering heb ik ook niet in huis en heb ik speciaal voor de foto nog wat paas versiering in mijn takkenbos opgehangen. 

Wessel vind  dat de baas zijn uitkijk hoekje mooi gemaakt heeft. Was hij gister maar wat alerter dan had hij de boef misschien wel gehoord en weg gejaagd..... 

Eigenlijk denk ik dat
Wes mocht er hier ooit ingebroken worden de boeven verteld waar de baas de portemonnee verstopt.  hahahaha.

Ik wens iedereen hele vrolijke Pasen !!

Doe je mee aan de photo challenge laat dan je foto achter via een link.

 De opdracht voor volgende week is.
1 April Kikker in je bil....

Ben toch heel benieuwd wat je daar van gaat maken.




8 opmerkingen:

  1. Dit is mijn bijdrage geworden een krans van pluimpjes!
    Fijne Paasdagen, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een bijzonder mooie foto zeg ♥ en wat vervelend voor de buufjes :-(

    lieve groet jenneke

    fijne dagen gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto zeg ♥
    Jee wat verdrietig ook voor je buren zeg bahbah.
    Fijne dagen he
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ben ik weer hoor ,je hebt een leuke foto met Wessel de waakhond ,fijne dagen gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Wessel hihihihihi
    Tja zo lief Tika is ... is de kans klein dat ze hier iemand gaat "helpen" hihihihi

    Je paastak is leuk!!!!
    Ik heb er zelf weinig mee, met Pasen, maar ik vind deze super!!!!

    Fijne paasdagen!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat staat toch helemaal leuk zo...ik ben ook niet heel erg van de Paasversiering hoor, alleen een paar witte takken met wat gekleurde frutsels erin:-))! Dat is een mooi uitkijkhoekje voor Wessel...jammer dat ie niet kan praten, anders kon je hem vragen of hij gisteren iets verdachts gezien had...hahaha Fijne dagen!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ook fijne dagen, Dinah!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh zeg, wat naar voor jullie buren! Hopelijk niet teveel gestolen?

    Ik hoop dat het ok is dat ik nog mijn bijdrage geleverd heb. Hopelijk heb ik dit jaar wat meer tijd om consequent mijn bijdrages te leveren :P

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.