donderdag 21 maart 2013

Bloemstuk Pasen

Ik heb gister een mooi bloemstuk gemaakt voor pasen. Een hoge vaas met opgerolt blad en verder Rozen,
Distels  wit en Druifjes. Rondom klimopblad op draad in de oase en dan de rozen en het hoge blad. Voor het blad (opgerold als een pijl en dan vast nieten) komen de druifjes die je met een satepriker door het bolletje vast zet. Er tussen komt mos en daarin zet je de eieren vast. Nog wat leuke viltsliertjes aan de voorkant en de achterkant bedek je ook met mos en daarin heb ik nog wat witte distels geprikt. Aan beide zijkanten zit bosbes-takken.


18 opmerkingen:

  1. Wauw, dat is mooi! Bij mij zien dit soort dingen er nooit uit als ik ze maak (klonk het lichtelijk jaloers...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit bloemstuk mag bij ook op de tafel staan pronken.
    Frisse kleuren en een gezellige paassfeer, prachtig!
    Nog een fijne dag, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig bloemstuk :):) Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een creatief stuk weer zeg, heel mooi! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi stuk. zou geweldig op mijn kast staan. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig Paasstuk heb je gemaakt Dinah.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jee wat een prachtig paasstuk zeg ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Doe voor mij ook maar zo'n stukje... SCHITTEREND...,je hebt talent!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bravooooo NICE op naar een zonnig pasen
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een heel mooi stuk. Zo strak en modern. Daar hou ik van. Wij maken volgende week een Paasstuk. ziet er heel wat klasieker uit...Iets met een struisvogelei. Ik hou van bosbestakjes, ze zijn zo fijn en heel decoratief...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig bloemstuk.
    Dit is net als haken iets wat mijn nooit echt lukt.
    Jaaaa jaaaa jaloers!!!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi !!! Die gedraaide bladeren vind ik ook een superidee.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat heb je mooi gedaan, Dinah! Prachtig stuk!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.