donderdag 7 februari 2013

Boekenwormen.



De boekenwormen kunnen niet wachten tot ze bij hun nieuwe baasjes zijn.
Die nieuwe baasjes zijn:

Esther Hagen van Espiratie: Boekenwurm ik zou je dolgraag willen adopteren, ben momenteel bezig in het boek van Dutchpuppy die marinier die in het oorlogsgebied een puppy vind.

Marloes van Marloes kreatief: en ja ik vind zo n wormpje erg leuk

Saskia van la feme met spruiten: Wat een geweldige boekenwurm. Die zou wel heel goed aan kunnen geven waar ik in mijn boek ben gebleven. Hij zou wel steeds moeten verhuizen want de boeken vliegen er bij mij doorheen. Houd hij ook van thrillers?


Klop precies want één houd er van verandering en nagelbijten, één houd erg van honden en één is heel erg leuk een  echte komiek.

Sturen jullie mij even een mailtje met je gegevens? 

Binnenkort heb ik nog iets weg te geven.. en natuurlijk de garen give away om bloemen te haken voor het bloemenkleed van Arne & Carlos.




8 opmerkingen:

  1. Leuk hoor die boekenwurmen, veel plezier ermee, meiden
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeeeej wat leuk!!! Dankjewel XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Brrr, normaal ben ik niet zo gek op wormen!
    Maar deze vind ik super!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Dinah word ik erg blij van stuur je een mail lieve groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een schatjes, heel lieve beestjes! Leuk voor de dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. owwww dat is leuk zeg ♥..veel plezier ermee dames

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De boekenwurmen blijven leuk!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joepie, er komt een boekenwurmpie bij mij wonen. Hoop dat ie niet bang wordt want wurmpie moet mijn thrillers in!
    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.