vrijdag 18 januari 2013

Photo Challenge op Vrijdag

Dat had ik niet gedacht dat er zoveel winter in aantocht was vorige week vrijdag toen ik bedacht dat het wel leuk zou zijn om een foto van de winter te maken. Leuk is het wel en ik hoop dan ook dat veel mensen mee doen deze keer. Hier mijn foto.

Het lege appelhuisje en de Annabel allebeide met een toef sneeuw.
Link hier onder jouw winter foto.
Al de sneeuw is natuurlijk erg mooi maar veel mensen snakken naar de lente, de opdracht voor volgende week is dan ook:
Een hele prille lente.
Heel veel suc6 met het maken van de foto.



8 opmerkingen:

  1. De winter is nu op zijn mooist!
    Ik wens je een gezellig en veilig weekend,
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ligt zo goed als geen sneeuw, wel is het koud. Ik heb daarom de mooie winterfoto's van de vorige keer dat er sneeuw lag gelinkt.. Hoop dat je dat niet erg vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Dinah, ik ben eindelijk weer eens van de partij. Alleen bij ons helaas geen sneeuw dus oude plaatjes, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat is dit toch weer leuk en ja of je een vooruitziende blik had ,maar wij zijn weer van de partij en ook bedankt voor het organiseren want iedere keer doe ik het met veel plezier gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier ligt nog veel sneeuw en het blijft koud.
    Ik wens je een fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto meis!
    Onvoorstelbaar dat de 1 wel in de sneeuw zit en de ander weer niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik werd me door de sneeuw weer bewust in wat voor een mooie omgeving ik eigenlijk woon. Leek om zulke foto's te linken. Ik ga je gelijk volgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.