dinsdag 24 juli 2012

Zomer, :-) en ik schiet niks op.

Het weer is te mooi om binnen te zitten en te schilderen dus die hobbykamer van mij schiet niet echt op. Gelukkig wordt het weekend weer wat koeler zodat ik misschien weer iets kan ondernemen.

Ook de schemerlamp staat te wachten op verdere vermooien maar helaas ook hier moet worden gewacht. Het viel mij op dat er weinig informatie te vinden is over het opnieuw bekledenen van een lampenkap.
Dus is zal er lekker veel foto's van maken zodat anderen het goed kunnen volgen.

Donderdag heb ik een cursus fotografie, ik heb mezelf een camera cadeau gedaan. Soms moet je jezelf gewoon eens verwennen. :-0
En dan is het vakantie!!! We hebben nog geen plannen maar wie weet???

Ik heb een tijdje terug kleine bolletjes met katoen gekocht,zo schattig zijn die, om voor het eerst eens te haken met katoen. 50 gram slechts en bijna te leuk om aan te breken.

Ik zag hier en daar wat aardbeien op blogjes en heb ze geprobeerd na te maken. Deze zijn voor aan mijn sleutel hanger. Ze zijn gehaakt met haaknaald nummer 2 dus super klein.



4 opmerkingen:

  1. Maar ideeén heb je wel genoeg, het is alleen nu gewoon even te mooi weer, om binnen te klussen...alhoewel je kleine aarbeitjes voor aan je sleutelhanger, wel heel leuk zijn geworden!
    Ik ga morgen in de tuin maar wat klusjes doen, heb nog een hele grote plantenbak die nodig even een grote lik met witte verf moet hebben...en daarna een nieuwe mooie plant erin!

    Mooie zonnige dagen, en groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt leuk spelen met je fototoestel, lijkt me ook wel wat, maar ik heb nog meer wensen. Wat zijn je aardbeitjes leuk geworden. Je kunt alle kanten op met al die mooie garentjes. De verfklus blijft wel liggen tot het weekend.
    Fijne dag, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij zulk weer moeten we er van profiteren, en zeker niet binnen zitten. Veel succes met je fototoestel.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk geworden, je aardbeien !!

    Inderdaad, er is niet veel te vinden op internet over het bekleden van lampekappen. 'k Heb er in het verleden ook al es naar gezocht. Op gegeven moment ben ik zelf maar met stof aan de slag gegaan en dat is wel gelukt. De volgende kap die ik wil bekleden, daar ga ik eerste mallen voor maken en dan een keer proefdraaien met een stofje wat niet veel aan is, zodat ik weet of ik het patroon goed heb gemaakt. Maar dat ligt allemaal nog in het verschiet; eerst wat dingen afmaken!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.