woensdag 18 juli 2012

Van alles. weinig fleur en kleur.

Ik ben met van alles bezig maar ik kan nog niet echt iets laten zien. Het weer werkt ook niet echt mee al is het vandaag nog redelijk. We hebben zelfs koffie kunnen drinken in de tuin. De bloemen in de tuin hebben zoveel water gehad dat ze er niet meer mooi uitzien en het onkruid groeit harder dan hard. Ik ben vanmorgen dan ook begonnen met het onkruid uit de tuin te halen.

Ik heb de kap van de schemerlamp ontdaan van zijn stofje en is nu klaar om opnieuw een jasje te krijgen. Daar moet ik nog even voor naar de stoffenhal.
Ik ben begonnen met het breien van de sokken voor Harry maar het valt me wel tegen omdat het garen zo dun is schiet het niet echt op.

En ik ben bezig met mijn hobby kamer. Ik heb al spullen uitgezocht bij de Ikea en hoef het alleen nog maar op te halen en in elkaar te zetten. Maar eerst de muren voorzien van een verfje en daar voor de gaten vullen en daar ga ik zo eerst maar eens mee beginnen. Genoeg te doen maar niet echt om al aan jullie te laten zien. Op de foto's weinig fleur en kleur op woensdag, maar stort regen en een zwembad in de tuin.


Wat een water, het lijkt wel een zwembad of stroomt de Regge door onze tuin??


5 opmerkingen:

  1. piep, hey meie, benieuwdnaar je nieuwe spullen in je hobbykamer, en ja dt weer....je doet ditjes en datjes , hier net zo....

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is af en toe bar en boos met de regen! De bloemen hangen zwaar van het water en de helft verwaaid. Onze floxen zijn er ook helemaal aan!
    Ik ben reuze benieuwd naar je nieuwe hobbykasten.. Heerlijk hoor een kamertje voor jezelf waar je alles kunt bewaren!
    Gewoon lekker doorgaan met alles waarmee je bezig bent, het komt allemaal pico bello voor elkaar. En volgende week wordt het mooi weer!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En... daar komt weer een bui! Gelukkig was het vandaag hier droog, maar dat is nu weer voorbij.. Jammer he, van alle bloemen, die waaien om en verregenen waar je bij staat. Helaas, niks aan te doen. Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even opschieten dan maar...vooral met je hobby kamer, want dat is toch 'de plek' waar alle creatieve ideeén bij jou onstaan...want vanaf zondag gaat ie schijnen "De Zon!!! en dan wordt het genieten van de tuin...en er gezellig op uit!

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja wat een weer, hè, maar je tuin ziet er wel heel leuk uit !! En ik ben ook heel benieuwd naar je hobbykamer!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.