maandag 30 juli 2012

Muisje haken


Muizen zoeken elkaar op.








Gisteravond even wat kleins zitten haken.

Bij Inge Snuffel stond z;n leuk muisje op haar blog en vrij simpel om te haken, dacht ik!!! maar ik vond het toch wel pittig.



Het is gelukt al ziet mijn muis er toch wel heel anders uit. Het jurkje heb ik gebreid en er een randje aan gehaakt.

Het is een wijd model zo lijkt het een flinke muis.hahaha.

Ik heb gister weer eens een wand geschilderd van mijn hobby kamer maar van het een komt het ander.


Ik dacht dat de andere wanden wit waren maar dit is niet het geval en dus moeten de andere wanden ook en misschien zelfs het plafond. Zo raak je van de drup in de regen of is het andersom???



NB: Volgens mij wil ze nog een vriendje muis, want alleen is ook maar alleen.
Weet je gelijk wat ik vanavond ga doen.








7 opmerkingen:

  1. Dag Dinah,

    Dat is juist zo leuk. Iedereen maakt er het zijne van. Ik heb er 3 gemaakt. Ze zijn ook anders dan die van Inge. Ga vlug eens kijken als je ze nog niet zag... Ik vond ze ook prettig om maken. Ben benieuwt naar jouw volgendennnnn...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi hi, wat een schatje!! Tuurlijk wil ze een vriendje, wat dacht je ;))!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk !!!!!!!! :o)!!!! Ben ook heel benieuwd naar vriendlief !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze is geweldig.
    Leuk, een vriendje muis voor haar.
    Dan ook nog kleine muisjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja natuurlijk,wil ze vast ook graag nog een vriend...en dan ook maar meteen een kindje...ha,ha!
    En wat je uitspraak betreft, zeg je (meestal) van de regen in de drup...maar in jouw geval (nog 3 wanden, en misschien het plafond ook nog...oh nee,bah) is het 'zeker' van de drup in de regen, hoor!!!
    Dus sterkte met de klus.

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat schattig! ik vind ze anders erg lijken op die van mij. behalve dat je met ander garen een heel andere textuur krijgt, maar dat is net tof :D. Super trouwens van dat gebreide kleedje! benieuwd naar het vriendje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Inge, ik ben nog niet toegekomen aan het vriendje, het was te warm of ik had het te druk, je kent het vast wel.
      Ik vind je patoontje heel erg leuk en ik ga zeker nog een vriendje haken.
      Zal er wel een postje op mijn blog van maken ;-)

      Groetjes, dinah

      Verwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.