vrijdag 8 juni 2012

Feest.

Vandaag is het feest want Harry is jarig. Dus dat wordt taart eten en gezellige visite en weinig tijd om te bloggen. Maar ja, volgende week beter.


Ik ben we begonnen met het breien van de pop van Carlos en Arne. Ik kwam er niet helemaal uit want het patroon is niet echt duidelijk. Gelukkig hebben we Wieke want zonder haar tips lukt het mij vast niet want het boek staat ook nog vol met fouten, slechte zaak. ga maar eens kijken op haar blog, Er is ook een Give Away ism het wolhuis geeft ze een heel pakket weg voor het maken van een pop. Ik zou zeggen mee doen!!

Ik heb al een teen af dus dat schiet al lekker op, hahaha.

En nu eerst feest vieren.

Prettig weekend allemaal.

4 opmerkingen:

  1. Hopelijk was het feest groots!! Gefeliciteerd nog hoor, met Harry! Altijd fijn om iemand in het zonnetje te zien en te genieten van de warmte van familie en vrienden..! Succes met je teen, ha ha, aan mij is dit niet besteed.. veel te veel nadenken ;)! Knap dat je er aan begonnen bent!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd !!!

    Zo, al een hele teen af ! ;o)!!!! Dat van al die fouten was me ook al her en der opgevallen!! Niet zo leuk en ook slechte reclame!! In ieder geval succes ermee en fijn weekend !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne verjaardag, geniet er van!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat gaat voor uit,al een hele teen ,toch de grote, mag ik hopen he?? Knap hoor dat jij dat allemaal kan! en zo veel geduld hebt!
    Het zal vast weer mooi worden!
    Groetjs uit het regenachtige :-( Belgie en een fijne week toegewenst! Manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.