zaterdag 19 mei 2012

Toppers

Ik ben vandaag naar Amsterdam en wel naar de Arena om een meezingconcert bij te wonen van de heren: Jeroen, Gerard en Rene of wel de TOPPERS.

Helemaal in LOVE BOAT stijl, wat dat schijnt te moeten. dus snel een leuk streepjurkje gekocht spijker-tregging er onder en een wit kobertjasje er over en ik ben er helemaal klaar voor.
Het kwam nogal onverwacht want mijn vriendin zou met iemand anders gaan maar die kon op het laatste moment toch niet en zo werd ik gevraagd. Eerst moest ik er om giegelen want de TOPPERS ahum zijn niet echt mijn favoriet. Ik zou zelf dat ook niet in mijn hoofd halen om kaartjes te kopen. Maar als het zich aandiend.........,. lijkt het ineens heel anders. Het lijkt me zo fantastische om al die mensen verkleed en in stijl te zien zingen/dansen en genieten, daar moet je zelf ook wel helemaal van uit je dak gaan. Ik ben nog nooit bij een zo groot concert geweest en de beleving alleen al is een tripje naar A-dam zeker wel waard.
Natuulijk ga ik uit volle borst mee zingen en kom ik zeker helemaal schor weer thuis (ben nog steeds verkouden) en zullen ze aan mij niet merken dat ik geen fan ben van de heren. Ik laat me toch al gemakkelijk verleiden om mee te doen en het nog geweldig te vinden ook. En helemaal met z'n gezellige vriendin, het wordt helemaal top!!!
De loveeee boat, soon we wil laalalalal lala, de loveeee boat lalalalalalalalalaaaaaa, Its loooooooooooooovvvvvvvvveeeeeeeeeeeee! Uche, uche ,uche.......
Hier de goede tekst!!!

Love, exciting and new
Come Aboard. We're expecting you.
Love, life's sweetest reward.
Let it flow, it floats back to you.
Love Boat soon will be making another run
The Love Boat promises something for everyone
Set a course for adventure,
Your mind on a new romance.
Love won't hurt anymore
It's an open smile on a friendly shore.
Yes LOOOOOOOOOOOOOOOVE! It's LOOOOOOOOOOOOOOOVE! (hey-ah!)
Love Boat soon will be making another run
The Love Boat promises something for everyone
Set a course for adventure,
Your mind on a new romance.
Love won't hurt anymore
It's an open smile on a friendly shore.
It's LOOOOOOOOOOOOOOOVE! It's LOOOOOOOOOOOOOOOVE! It's
LOOOOOOOOOOOVE!
It's the Love Boat-ah! It's the Love Boat-ah!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.