vrijdag 13 januari 2012

De Rode Kater (Poes Poekie)

Hallo,
Op het freubweb vond ik toch een heel leuk patroon van een rode kater /poes poekie en die ben ik nu aan het maken.Het lijf en begin van het snoetje zie je op de foto. De link naar het patroon vind je hier en het patroon is van Grietjekarwietje. Dank je wel Grietje.
Ik heb de poes nog niet af maar zal spoedig een foto plaatsen als het beessie klaar is.


Strikke-dukker (poppen breien met Arne en Carlos)

Ik heb inmiddels wol (acryl, want ik ben allergische voor wol)en bamboe breipennen besteld via de hobbydoos in mooie kleuren om de pop van Arne en Carlos te gaan breien of haken dat weet ik nog niet. Misschien wacht ik het boek niet af maar ga zelf aan de haak met een eigen patroon. Op you tube vond ik nog een leuk filmpje waar het boek aangekondigd wordt.


Eerst de rode kater afmaken en dan hoop ik dat mijn bestelling binnen is, wordt het toch te moeilijk dan kan ik altijd nog het patroon uit het boek halen. ;-) Maar dan moet ik nog wel een tijdje wachten..........

Lieve groet, Dinah

2 opmerkingen:

  1. Je bent al een aardig eindje opweg^_^
    Ben je gewoon met acrylgaren bezig? Ik heb gelezen dat dit ook prima op te borstelen is met een kattenborstel.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je Grietje,

      Nou das ook toevallig, ik heb net een blogje geschreven met foto's van de rode kater die af is. Ik doe bijna alles met acrylgaren want ben alergische voor wol.. jammer!! Het opborstelen lukte een beetje, kijk maar eens naar mijn foto;s van jouw Poekie.
      Nog bedankt voor het leuke patroon.

      groetjes, dinah

      Verwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.