zaterdag 3 december 2011

Mijn eerste haakwerkje.

Geïnspireerd door al het moois van andere bloggers, dank aan jullie, ben ik begonnen met mijn allereerste haakwerkje. Ik ben een col aan het haken. Een gemakkelijk patroon van blogger ïngthings.

Bolletje wol gehaald. Ik dacht lekker grof dat haakt snel en een flinke haaknaald erbij. Het is ook nog goed te zien wat je doet en snel resultaat. Nou dat klopt want het is al bijna af. Ik kom wat wol te kort dus dat moet ik nog even halen. het wordt wel een heel grove col, zeg maar eentje voor -10c haha.

Voor de basis steken heb ik mijn licht opgestoken op you tube, heel handig en je kunt het blijven afspelen als je het nog steeds niet onder de knie hebt. LEVE HET INTERNET. Ik ga zeker nog eens z'n col maken of sjaal want  het is me toch gemakkelijk om te maken en nog mooi ook. Het lijkt mij ook heel leuk om een bloem te haken en die komt dan op de col. Heeft iemand een beschrijving die zelfs ik snap???

Ik ben ook nog aan het kerstballen breien en heb er alweer eentje af, die met 3 hartjes. Ik ben nu bezig met mijn eigen patroon van het vogeltje. Eens kijken wat het wordt.

groetjes en fijn weekend. dinah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.