vrijdag 9 december 2011

Kerstballen breien 3

Hij is af,

mijn eigen ontwerpje van het vogeltje staat erop. En ik ben er best wel tevreden over. Heb wel het kopje een beetje aangepast.

Ik heb de kerstballen nu samen met de vilten hartjes en wat anderen aan de guirlande vast gemaakt. Staat heel leuk met dat rood en wit. De Tuindeuren zijn nog niet helemaal geschilderd, daar zijn we nog steeds niet aan toe gekomen.(een raampje maar....)

Het komend voorjaar is dat aan de beurt. Je kan niet alles in een keer. Ik heb toch maar besloten om een echte kerstboom te gaan halen dit weekend. Het wordt geen grote maar een klein boompje die dan op een tafeltje wordt gezet.

Volgende week ga ik weer bloemschikken en gaan we, hoe kan het ook anders, een kerstschikking maken. Nu eerst genieten van mijn zelfgebreide kerstballen.  Wie weet ga ik er nog een paar maken, want ik moet zeggen dat ik het nu wel z'n beetje in de smiezen he, hoe het moet. En het lijkt me toch ook wel mooi om er 5 te hebben hangen. Ik zag bij Wieke nog een heel mooi patroon met vele hartjes, die vond ik ook erg mooi. En die met dat rendier is eigenlijk ook wel erg leuk. Nou zie je... ik heb al weer genoeg om te doen....

Groetjes, Dinah

2 opmerkingen:

  1. Woh, Dinah, dat vogeltje is leuk! Leuk dat je meedoet om het boek te winnen. Ik ben benieuwd of ik veel reacties krijg. Ik krijg zoveel lieve reacties op mijn blog en er zijn zoveel mensen die helpen met breien voor AIDS dat ik dacht; ook al is het vrijwillig, ik moet toch iets doen. Dus; een boek gekocht. Spannend...
    Het rendier is leuk hè? Ik heb hem als eerste gebreid, maar cadeau gegeven, maar ga hem zeker nog eens maken. Het vogeltje is top. Ik zou hem opsturen naar Arne & Carlos; misschien komt hij in hun Paasboek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wieke, dank voor het lieve compliment. Ik moet het patroon nog wel een beetje aanpassen en dan zou ik het op kunnen sturen maar naar welk adres??

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.