woensdag 7 december 2011

Druk, druk, druk.

Ja, het zal de tijd van het jaar wel zijn, maar ik heb het erg druk.Voor het eind van het jaar moet ik nog 2 websites klaar hebben en dat neemt veel tijd in beslag.

Niet alleen het maken maar ook het overleggen neemt zijn tijd.
Rond om mij heen is iedereen al druk bezig met de KERST. Bomen worden gehaald en opgetuigd.
Het huis wordt aangekleed met decoratie en er worden kerststukjes gemaakt. Hier hangt nu de kerstster, gekocht bij Ikea. Een mooie witte. Heel nostalgische en ook weer super hip.


Het doet me denken aan de kerst thuis bij mijn ouders. Uren lang kon ik me vermaken met het kijken naar de kerstboom en het krabben van mijn benen omdat er engelenhaar in mijn maillot zaten. hi,hi. Een heerlijke tijd.

Vanmiddag ga ik de zolder op om te kijken wat ik nog heb om mijn huis en ons bedrijf gezellig te maken voor de komende feestdagen. Ik twijfel nog of ik dit jaar een echte of mijn kunstkerstboom neer ga zetten........

Mijn kerstballen zijn nog steeds niet klaar... Maar voor de kerst is dat zeker het geval. Ik heb nog 18 dagen dus ik vind vast nog wel een gaatje om de pennen ter hand te nemen.

Dit jaar zou ik graag een kerststal in huis willen om niet te vergeten waar kerst!! eigenlijk om gaat. De geboorte van Jezus. Door al dat versieren en lekkernijen vergeet je dat wel eens.

Heel veel plezier met het mooi maken van je omgeving.
groetjes, Dinah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.