maandag 28 november 2011

Welkom

Welkom op mijn Blog, mijn allereerste krabbel hier. En dit ben ik ( is al wel even geleden want hier is mijn haar nog lang en dat is niet meer zo.) Ik heb mijn haar gedoneerd aan stichting haarwensen, die van de haren pruikjes laat maken voor kinderen die kanker hebben of die door een andere reden geen haar hebben. Het was eigenlijk de bedoeling om er zo'n 10 cm vanaf te halen omdat het te lang werd maar voor het goede doel heb ik er 38cm vanaf gehaald. Mijn profielfoto laat een recentere dinah zien. ;-)

Goed, een eigen blog. Het komt een beetje narcistisch over, pfff ben ik ff lekker belangrijk dat ik een eigen blog heb. Het leek me desondanks leuk om zo nu en dan iets te delen met de rest van de wereld. En dat  kan heel divers zijn van een lekker recept of een nieuw schilderij een handwerk uitspatting , bloemstukjes of een mooie foto.

Ik hoop dat je het de moeite vind om mij te volgen en misschien tot gauw.

Dit is pop saartje van Stichting haarwensen. je kunt haar kopen in kapsalon's en zo steun je de stichting.

1 opmerking:

  1. Dag Dinah,
    welkom in het land der bloggers! Niks narcistisch aan, het is gewoon leuk om dingen met anderen te delen. Het kost wel veel tijd maar enorm leuk!
    Jij bent ook al aan het kerstballen breien geslagen. Als je ook eens wat gehaakte exemplaren wilt zien moet je eens bij mij aanwapperen.
    Fijne dag!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.