woensdag 30 november 2011

Kerstballen breien 2.

De kerstbal is klaar!!

Mijn aller eerste gebreide kerstbal is klaar en hij hangt al, tijdelijk want ze krijgen een mooier plekje als ik ze alle 3 af heb. En een mooier lintje om ze op te hangen. Ik ben nu begonnen met de 2de bal, eentje met hartjes. Ik moet zeggen dat het patroon waar ik nu mee bezig ben wel eenvoudiger is dan de bal die jullie hiernaast zien + dat het aantal steken flink minder is. Wat maar 1 ding kan betekenen dat bal nr2 sneller klaar is. haha.


 Ik heb zelf ook een patroontje gemaakt van een kerstbal met een vogeltje want die kon ik nergens vinden op internet. Ik wil het graag met jullie delen. Ik moet de bal met het vogeltje nog wel zelf breien en natuurlijk laat ik dan het resultaat zien.

 Ik krijg er steeds meer lol aan om te breien en ben dan ook op zoek gegaan naar meer bloggers die iets met breien en haken te maken hebben, nou ik heb er een flink aantal gevonden, en die maken toch mooie werkstukken of stukjes, geweldig!! Die ga ik dus de komende tijd volgen en wie weet vinden ze het ook leuk om mij te volgen.

Ik schilder ook. Ik heb een tijd terug een heel groot doek gekocht in de opruiming van V&D, prachtig zwart en vierkant. Ik denk dat het wel 1,50 meter is. Lang heb ik nagedacht wat ik daar mee zou kunnen en nu weet ik het, neeeeeeehhhhhh ik ga het niet verklappen. Mijn handen jeuken weer maar ja, de tijd he!!! Ik moet ook nog 2 websites afmaken, dus of het dit jaar nog tot uitvoering komt, nah weet niet, maar we zullen zien. Ik houd jullie op de hoogte.
Eerst maar weer een stukje breien.
*****************************************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje achter laat. Dank je wel.
Lieve groet, dinah.